Kızlar Bir Adım Öne İlk defa işe başlayacağım, çok stresliyim. Ne yapmalıyım? (Sayfa 4) Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2619 İlk defa işe başlayacağım, çok stresliyim. Ne yapmalıyım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 45 kişi beğendi
Gitmekaldiyemedim4 Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Sakince olup ve heyecanını belirtmemek gerekir. 0 0 Yorumla
BoşAkbilSesi Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 62% +1 yıl Önce iş arkadaşlarını tanımayla başla net 0 0 Yorumla
efkarlııııı Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 96% +1 yıl Bence gözlerin açık çenen kapalı olsun :) 0 0 Yorumla
Orien69 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 43% +1 yıl Normal takıl bildiğin işi yap sadece#Mirliva 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı. zamanla alışacaksın sıkıntı yapma 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 4,5b cevap paylaştı. Rahat olun kendinizi işe odaklayın. 0 0 Yorumla
muraterenist43 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 90% +1 yıl rahat ol iş arkadaşların belki iyi çıkar 0 0 Yorumla
Kinyas22 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 79% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,2b cevap paylaştı. Korkkma, heyecan olması normal 0 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 711 cevap paylaştı. Mümkün olduğunca sakin kalmaya çalışın 0 0 Yorumla
Mutsuz_girl00 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 31% +1 yıl Çok kafana takma derim akışına bırak 0 0 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 483 cevap paylaştı. başlama batırırsın bence en iyisi evde otur 0 0 Yorumla
efebenks Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 90% +1 yıl Onlar gelip konuşuyor zaten açılıyorsun sonra 0 0 Yorumla
Gamsızkedersiz46 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 69% +1 yıl Hiç gerek yok böyle şeylere rahat ol 0 0 Yorumla
AnkaraKrali06 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 90% +1 yıl Rahat ol be ne stresüii bir şey yok ki 0 0 Yorumla
Salihydnxyz Takip Et Master Yaş: 24 , eic 83% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 576 cevap paylaştı. İlk zamanlar olur ama zamanla alışırsın 0 0 Yorumla
DeaconnFrost Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Karşındaki insanlar senin benim gibi. kasma 0 0 Yorumla
yasayanbjri Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Zamanla alisiliyor elbette ama bilemedim. 0 0 Yorumla
AlkışlıYorum Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 64% +1 yıl Seneye bambaşka biri olacaksın hayırlı olsun 0 0 Yorumla
Dionisos34 Takip Et Xper 5 Yaş: 37 , eic 90% +1 yıl Rahat ol acemi olduğunu asla belli etme 😊 0 0 Yorumla
bunasııladam Takip Et Master Yaş: 36 , eic 34% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ciddi ol az konuş çalışıyor sansınlar 0 0 Yorumla
FeroniaY Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl İşe başladığın an çözülür bunlar, şimdi dert etme. 0 0 Yorumla
manisali_yakisikli Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Emanet al yanına bıçak tabanca vs.. 0 0 Yorumla
GamerEngineer Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 66% +1 yıl Kimseye yüz verme fazla samimiyet iyi değil 0 0 Yorumla
ykstyt2020 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 , eic 91% +1 yıl derin nefes alıp yapabileceğine inanarak git :) 0 0 Yorumla
Rhaast Takip Et Master Yaş: 28 , eic 46% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 533 cevap paylaştı. Stres yapmamalısın 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
Sakin ol işi biliyorsan sıkıntı yok
Sakince olup ve heyecanını belirtmemek gerekir.
Hayırlısı olsun senin adına
Önce iş arkadaşlarını tanımayla başla net
Derin nefes al sakin ol canım
bir şey olmaz 1 ay sonra alışırsın
Sakin kal mümkün olduğunca
Timusa en az 10 defa vur sakinlersin
Bence gözlerin açık çenen kapalı olsun :)
Kamuda mı özelde mi işiniz
Akışına ve oluruna bırak rahat ol yani
Normal takıl bildiğin işi yap sadece
#Mirliva
zamanla alışacaksın sıkıntı yapma
Rahat olun kendinizi işe odaklayın.
rahat ol iş arkadaşların belki iyi çıkar
Sakinleş. İlk zamanlar olur. Sonra alışırsın
Korkkma, heyecan olması normal
Mümkün olduğunca sakin kalmaya çalışın
Çok kafana takma derim akışına bırak
başlama batırırsın bence en iyisi evde otur
Korkacak bir şey yok. Git başla işte
Onlar gelip konuşuyor zaten açılıyorsun sonra
Hiç gerek yok böyle şeylere rahat ol
Sakin olarak sakin ol sakin
Rahat ol be ne stresüii bir şey yok ki
Derin bı nefes al ve mesaiye basla
Heyecan yapmayın, sakin olunuz
İlk zamanlar olur ama zamanla alışırsın
Karşındaki insanlar senin benim gibi. kasma
Sakin ol ve akışına bırak
Zamanla alisiliyor elbette ama bilemedim.
Sakin olmalısın heyecan yapma
Seneye bambaşka biri olacaksın hayırlı olsun
Rahat ol acemi olduğunu asla belli etme 😊
Ciddi ol az konuş çalışıyor sansınlar
Iş bulqmadim neede baslicanki
Artık dışa açılmanin vakti geldi😄
İşe başladığın an çözülür bunlar, şimdi dert etme.
üstüne düşeni yapmalısın
Emanet al yanına bıçak tabanca vs..
Kimseye yüz verme fazla samimiyet iyi değil
derin nefes alıp yapabileceğine inanarak git :)
Panik yapmadan sakin olmaya çalışınız.
Kendiniz olun yeter. Heyecana gerek yok
Her genç kızın başına gelir.
Stres yapmamalısın
alısırsın 3 gunde
1 hafta sürmez alışırsın
İlk zamanalr olur boyle seyler
Rahat ol bildiğin işi yap
#Hükümdar
Sakin ol ya bidisldıxıxj dkkdı
Sakin ol ne derlerse yap. Kendini ezdirme sakınn
İyi performans göster halledersin
Stres. Yapma... sakin ol lütfen
Sakin ol rehet devren.. geçecektir
Rahat ol kafana takma herkes böyle
Stres yapma, ya da yap. 😂
Rahat ol ilkler öyle olur
dünyanın sonu değil ya sakin kalmaya çalışn
Çalış işte napacaksin başka