Kızlar Bir Adım Öne İlk defa işe başlayacağım, çok stresliyim. Ne yapmalıyım? (Sayfa 5) Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2619 İlk defa işe başlayacağım, çok stresliyim. Ne yapmalıyım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 45 kişi beğendi
Senlikvar Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Kendi işini yap gerisini salla zaten kasma kendini 0 0 Yorumla
hilalimonlucizkekim Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Ne iş yapıyorsun 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Öğretmenim Yorumla
Akasya_kokulu Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 92% +1 yıl Rahat olmaya çalış 1 1 Yorumla birsucuk2yumurta +1 yıl @akasya_kokulu akasya kokusunu da çok severim Yorumla
97Kerim97 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,1b cevap paylaştı. Relax ol. 1 0 Yorumla
duzcelibey Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Başlama yat evde boş ver çalışıpta ne yapacaksın 0 0 Yorumla
dilan34siban Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl Sakın kalamaya çalış ve kimseye özelini paylaşma 0 0 Yorumla
Afrodidss Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Niçin streslisin ki zaman geçtikçe keyif alırsın 0 0 Yorumla
rüzgarınoğluQ Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Bişey olmaz herkes işçi olduğu için garipsemezler 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
şu an ne yapıyorsun? Alıştın mı
Sakin ol knk ve herşeyi kafana takma
Hangi sektör ve şehir onagöre
Namaz kıl dua et bol bol ALLAH'A
ne iş yapacaksın ona göre cevap vereyim?
Rahat ol dakinleş biraz ya
Girişken olmaya çalış
Hayırlısı olsun ne is yapacak sin
Sakin kendinden emin öğrenmeye açık olmalısın.
o ilk heyecan
çok iyi bilirim
Rahat ol. Kimseyle fazla samimi olma.
sakin ol sorun yokkkk. herkesinilk gunu zordur
Kendi işini yap gerisini salla zaten kasma kendini
Ise gidince acilirsin
Ne iş yapıyorsun
Öğretmenim
Aynı bende öyleyim maalesef
Sakin ve rahatla stres ve heyecan yapma
Ne iş yapacaksın? Ne yapacaksın
Relax olmalısın dünya böyle bir yer
Biraz rahat ol
Rahat olmaya çalış
@akasya_kokulu akasya kokusunu da çok severim
Relax ol.
Rahat ol
Yaa ne güzel tadını çıkar
Çalışkan ol işine bak yeterli😂
Hherthtttthhydegt t4uude5y 446ujfee 4thhvfe
Relax ol aşırı pozitif davran
Rahat ol yeter sakin ol yavaşşş
Sakin ol, derin nefes al ve ar yu redi
sakız çiğne stresi azaltıyor
Rahat ol akisina birak derin nefes al
Yani ilk işin olduğu için olabilir
Herzaman kendine güven, korkma sakın
Girince alisiyosun merak etme
Başlama yat evde boş ver çalışıpta ne yapacaksın
Sakın kalamaya çalış ve kimseye özelini paylaşma
Hayirli ugurlu olsun insallah
Ortama ayak uydur rahat takıl
Bol bol nefes al ver su ic
İçe kapanıklar çok fena oluyorlar genelde
Sakin ol ve kendin ol yeter
Sitrese gerek yok işi öğrenmeyr bak
Heyecanını yenmelisin önce
Stresten uzak dur bu kadar basit
Sakın olmak lazım strest yapmma.
Stres yapacak bişey yok sakın ol yavaş konuş
Tadını çıkar ❤️❤️❤️ hayırlı olsun
Meslek nedir senin peki Şu an
Stres yapmamalısın güzelim
Fatiha oku yolda giderken
Niçin streslisin ki zaman geçtikçe keyif alırsın
Uyum sağlamaya çalış alışırsın
Sakın ol akışına bırak gerginliği belli etme
Bişey olmaz herkes işçi olduğu için garipsemezler
Sakin ol ve içeriye adapte olmaya odaklan
Rahat ol
Yaparsın
Büyüksün
Sakın ol gerisi sende 😌😌😌😌😌
Sakin ol sakin bisye yapma calis
sakin ol bence güzel birsey
Sakin ol panik yapma sana denileni yap yeter