Kızlar Bir Adım Öne İlk defa işe başlayacağım, çok stresliyim. Ne yapmalıyım? (Sayfa 3) Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2619 İlk defa işe başlayacağım, çok stresliyim. Ne yapmalıyım? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 45 kişi beğendi
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 6,7b cevap paylaştı. Amatörler için ilk gün kuralı hep aynıdır.Ağzın kapalı, gözün açık, dikkatin pür olsun 0 0 Yorumla
fotoğrafçı26 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Heyecanı kapıda bırak öyle gir. O işi yapanlar nasıl yapıyor anasının karnında öğrenmiş değiller ya 0 0 Yorumla
Nanamixx Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Stresten uzak durmaya çalış sakın ol ve söylenilen şeylere düşünerek cevap ver insanlarin huyuna gitmeye calis 0 0 Yorumla
Nickadigelmediaklima Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Kendini alıştırmaya bak tecrübe kazandıkça rahatlayacaksın zaten ikili ilişkilerden kaçınma ve bilmediğini sor 0 0 Yorumla
xxilia Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl kendini asla kullandirtma ve hakkinin yenmesine izin verme baskasinin yapmasi gereken seyleri sen yapma simdiden basarilarr 0 0 Yorumla
enesulusoy Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Hahahaha bende ilk ise başlayacağım zaman çok stresliydim ama sonra alistim iş bana eglence gibi geldi 0 0 Yorumla
EcE_nur_Sertkaya Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Biraz heyecanlı olmanda bir sorun yok ama çok heyecanlıysan adaçayı masaj vs vs gibi şeyler yapabilirsin öncesinde 0 0 Yorumla
BulutTürkiye Takip Et Xper 1 Yaş: 40 +1 yıl Korkma kanka içeriye gir selamün aleyküm de neşeli tavırlarla kendine güven zaten her iş yerinde yeni elemanlara yardımcı olur Bizim türk milleti. 0 0 Yorumla
Kadirry Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Adaptasyon sürecini iyi geçirmen gerek iş ile ilgili iyi de kötüde yorum yapan olacaktır çalışanlardan kulak asma onlara çalış zamanla kendin anlarsın 0 0 Yorumla
UnhappyKing Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 817 cevap paylaştı. Takıl kafana göre bence gereksiz düşüncelere girme 0 0 Yorumla
zeynepkocccc Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Kendinden emin ve özgüvenli ol, diğerleri senden daha zeki değil ve açık anlaşılır konuş 1 0 Yorumla
Karaaaakizzzz Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Akista kal heyecan yapma sağlam dur duygularını ifade et sessiz kalma eziklerler yoksa 1 0 Yorumla
dusunen_kiz Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Sakin ol. İyi şeyler düşün kendini ise bırak 1 haftaya kadar alışırsın. 1 0 Yorumla
AkılBilimÇağdaşlık Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Sakin ol, kasma, insanlar çalışıyorlar bunu tek sen yapmıyorsun 😂 1 0 Yorumla
North_Lord Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Stres kanser sebebidir iyi düşün stresli olmak istiyor musun 0 0 Yorumla
Serkan855i Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Akışına bırak bir haftaya alışırsın. Kendini ezdirme. 0 0 Yorumla
lia8483833 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl sessiz olma enerjik ol kimse kimseyi takmiyo zaten salla 0 0 Yorumla
Mstf481903 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Olduğun gibi davran asla kendini iş için bozma yeterli 0 0 Yorumla
blablateresa Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Sakın ol ve kendine güven özgüveni ilk günden sağlarsan asla yıkılmazsın 0 0 Yorumla
Er_Ryan Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Normal bu durum ama sağlık daha önemli şarkı aç dans et derim :D 0 0 Yorumla
Öylesinebiriyyy Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Sakin kalıp bol bol gözlem yap istekli görün soru sor ama öyle saçma olmasın 0 0 Yorumla
ozgefalanfilan Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Stres yapma. Her sey o kadar güzel olucak ki yeni insanlar yeni cevre çok güzel bir adim 0 0 Yorumla
SSSerpilizmmm Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Merhaba ne yaptın canım? Alışabildin mi işe? 0 0 Yorumla
mErtomErt0609 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Sıkıntı yapma olmazsa çıkarım napim diyebilirsin ve sakin ve soğuk kanlı ok 0 0 Yorumla
Mustafabey9002 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Stres yapacak ne var ki? İşe gideceksin, çalışacaksın, evine dönecesin. 0 0 Yorumla
Eeeemmmiir Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Onlara duygularını söyle stresli olduğunu içini aç onlara ☺️ 0 0 Yorumla
MinnahPipili Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Alışırsın heyecan yapma bir kaç gün içinde rahatlarsın 0 0 Yorumla
EzgiAsln Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl sakin olmanda fayda var evet herkesde olur bu heyecan aslında 0 0 Yorumla
sometimeonesmile Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Kızz ben bu yüzden kaç işi 2ci günde bıraktım bi bilsen🤣🤣🤣🤣 0 0 Yorumla
emine667 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Sakın ol hepsi senin gibi insanlar elinden geleni yap sen inşirah ve ayet'el kürsi oku 0 0 Yorumla
amine77 Takip Et Xper 2 Yaş: 23 +1 yıl Dik dur ortamı gözlemle ona göre sen de bakış açını değiştirirsin 0 0 Yorumla
Bayramu96 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Stres yapma nefes al ver her ṣey güzel olur. Kötü düṣünme 0 0 Yorumla
gizlientel Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Strese karşı koyma duyguyu yaşa ya duyguyu yasamayinca insan tuhaf şeyler yapıyor devam 0 0 Yorumla
TuğbaSiriusB Takip Et Xper 2 Yaş: 43 +1 yıl Görselde ki gibi bakma yeter:) Birde kendin ol sadece.. 0 0 Yorumla
nediosunbayan Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl kendine güvendiğini ve özgüvenli olduğunu göster (cok abartmadan) gerisi gelir 0 0 Yorumla
dizikolikbiri1 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl İnternetten mesleğinle ilgili iş deneyimlerine bak aklına takılan sorulara bak, izle. 0 0 Yorumla
sametkseolu8 Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Yavaş yavaş alışman gerek sosyalleşmeye çalış 0 0 Yorumla
burakkxx1236 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Rahat ol ama kuyunu milletin kazmasina izin verme is yeri çakallarla dolu 0 0 Yorumla
süvari09 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Sakin ol ögrenme odaklı ol işini yap seni yiycek halleri yokya 😂 0 0 Yorumla
anonbirbey Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Olduğun gibi kal ama saf salak olma gözün açık olsun 0 0 Yorumla
Ehfâ_ Takip Et Xper 1 Yaş: 34 +1 yıl Farz et o iş yeri senin. Müdür sensin. Nasıl bir çalışan isterdin? 0 0 Yorumla
HakanSabancı Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl sakil ol heyecanlanma nerde calismayi dusunuyorsun? 0 0 Yorumla
hastronomi Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl İşı almak istediğinı kafanda belli et kararlı ol o zaman stres falan kalmaz 0 0 Yorumla
tolga_34_ Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl EeEvlen artık, evlen artık, torun da torun da torun... bıktım.. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl İlk başta böyle normal akışına bırak normal hayattan farkı yok yapamam diye düşme öğrenmeye bak 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl İş hayatı sosyal fobili birine göre değil eğer içe kapanık özgüvenin yok ise daha kötü olabilirsin o yüzden önce tedavi olup öyle işe gir 0 0 Yorumla
selma3636 Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 40% +1 yıl Ay bende ikigun önce başladım çok utanıyorum hala 0 0 Yorumla
Cefternal Takip Et Master Yaş: 35 , eic 76% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 316 cevap paylaştı. İlk önce sakin ol ve sakın stres yapma 0 0 Yorumla
alindzeko Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 95% +1 yıl İşine odaklar, öğrenmeye çalış, ve dikkatli ol 0 0 Yorumla
Bizden_Söylemesi Takip Et Master Yaş: 42 , eic 98% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,7b cevap paylaştı. Sakin kal alışırsın zamanla 0 0 Yorumla
Fatih2134 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 79% +1 yıl Strese gerek yok sakin kalmak her zaman iyidir 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
Amatörler için ilk gün kuralı hep aynıdır.
Ağzın kapalı, gözün açık, dikkatin pür olsun
Heyecanı kapıda bırak öyle gir. O işi yapanlar nasıl yapıyor anasının karnında öğrenmiş değiller ya
Stresten uzak durmaya çalış sakın ol ve söylenilen şeylere düşünerek cevap ver insanlarin huyuna gitmeye calis
Kendini alıştırmaya bak tecrübe kazandıkça rahatlayacaksın zaten ikili ilişkilerden kaçınma ve bilmediğini sor
kendini asla kullandirtma ve hakkinin yenmesine izin verme baskasinin yapmasi gereken seyleri sen yapma simdiden basarilarr
Hahahaha bende ilk ise başlayacağım zaman çok stresliydim ama sonra alistim iş bana eglence gibi geldi
Biraz heyecanlı olmanda bir sorun yok ama çok heyecanlıysan adaçayı masaj vs vs gibi şeyler yapabilirsin öncesinde
Korkma kanka içeriye gir selamün aleyküm de neşeli tavırlarla kendine güven zaten her iş yerinde yeni elemanlara yardımcı olur Bizim türk milleti.
Adaptasyon sürecini iyi geçirmen gerek iş ile ilgili iyi de kötüde yorum yapan olacaktır çalışanlardan kulak asma onlara çalış zamanla kendin anlarsın
Takıl kafana göre bence gereksiz düşüncelere girme
Kendinden emin ve özgüvenli ol, diğerleri senden daha zeki değil ve açık anlaşılır konuş
Akista kal heyecan yapma sağlam dur duygularını ifade et sessiz kalma eziklerler yoksa
Sakin ol. İyi şeyler düşün kendini ise bırak 1 haftaya kadar alışırsın.
Sakin ol, kasma, insanlar çalışıyorlar bunu tek sen yapmıyorsun 😂
Stres kanser sebebidir iyi düşün stresli olmak istiyor musun
Akışına bırak bir haftaya alışırsın. Kendini ezdirme.
sessiz olma enerjik ol kimse kimseyi takmiyo zaten salla
Olduğun gibi davran asla kendini iş için bozma yeterli
Sakın ol ve kendine güven özgüveni ilk günden sağlarsan asla yıkılmazsın
Normal bu durum ama sağlık daha önemli şarkı aç dans et derim :D
Sakin kalıp bol bol gözlem yap istekli görün soru sor ama öyle saçma olmasın
Stres yapma. Her sey o kadar güzel olucak ki yeni insanlar yeni cevre çok güzel bir adim
Merhaba ne yaptın canım?
Alışabildin mi işe?
Sıkıntı yapma olmazsa çıkarım napim diyebilirsin ve sakin ve soğuk kanlı ok
Stres yapacak ne var ki? İşe gideceksin, çalışacaksın, evine dönecesin.
Onlara duygularını söyle stresli olduğunu içini aç onlara ☺️
Alışırsın heyecan yapma bir kaç gün içinde rahatlarsın
sakin olmanda fayda var evet herkesde olur bu heyecan aslında
Kızz ben bu yüzden kaç işi 2ci günde bıraktım bi bilsen🤣🤣🤣🤣
Sakın ol hepsi senin gibi insanlar elinden geleni yap sen inşirah ve ayet'el kürsi oku
Dik dur ortamı gözlemle ona göre sen de bakış açını değiştirirsin
Stres yapma nefes al ver her ṣey güzel olur. Kötü düṣünme
Strese karşı koyma duyguyu yaşa ya duyguyu yasamayinca insan tuhaf şeyler yapıyor devam
Görselde ki gibi bakma yeter:) Birde kendin ol sadece..
kendine güvendiğini ve özgüvenli olduğunu göster (cok abartmadan) gerisi gelir
İnternetten mesleğinle ilgili iş deneyimlerine bak aklına takılan sorulara bak, izle.
Yavaş yavaş alışman gerek sosyalleşmeye çalış
Rahat ol ama kuyunu milletin kazmasina izin verme is yeri çakallarla dolu
Sakin ol ögrenme odaklı ol işini yap seni yiycek halleri yokya 😂
Olduğun gibi kal ama saf salak olma gözün açık olsun
Farz et o iş yeri senin. Müdür sensin. Nasıl bir çalışan isterdin?
sakil ol heyecanlanma nerde calismayi dusunuyorsun?
İşı almak istediğinı kafanda belli et kararlı ol o zaman stres falan kalmaz
EeEvlen artık, evlen artık, torun da torun da torun... bıktım..
İlk başta böyle normal akışına bırak normal hayattan farkı yok yapamam diye düşme öğrenmeye bak
İş hayatı sosyal fobili birine göre değil eğer içe kapanık özgüvenin yok ise daha kötü olabilirsin o yüzden önce tedavi olup öyle işe gir
Heyecan yapma ne gerek var
Birkaç hafta sonra tüm heyecanının biteceğini kendine hatırlat
Başlama hiç stres dolu iş hayatı
1 haftada alışırsın, kasma.
Rahat ol yeter herkes işçi
Ay bende ikigun önce başladım çok utanıyorum hala
İçine kapanıkları çıtır çıtır yerler kız iş ortamında
İlk önce sakin ol ve sakın stres yapma
İşine odaklar, öğrenmeye çalış, ve dikkatli ol
Sakin kal alışırsın zamanla
Strese gerek yok sakin kalmak her zaman iyidir
Sakin ol şampiyon telaşa gerek yok
Soğuk kanlı ve sakin olmalısın
Sakin olmalısın başka çaresi yok