Derin derin nefes al. Ve heyecanının zamanla ne kadar boşuna olmuş olduğunu düşün
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Değilsen bile masum rolü yap, ani hareketler, tatlı mimikler, şapşal gülüşler... isteseler bile kullanamazlar emin ol. Hemen herkese abi abla deme. İlk gün olduğu için biraz abartı kaçabilir. Çoğu şeyi görmezden gel, bırak tekrar tekrar öğretsinler. Serinkanlı aynı zamanda şapşal ol. İşinde başarılar.
Hiç stres yapma sakin ol ve insanlara hemen güvenme hayatını detaylı anlatma özelini kimse bilmesin aksi takdirde sırlarını ilerde sana koz olarak kullanabilirler. Herkesle iyi geçin fakat asla güvenme.
Derin nefes al iş yerine gittiğinde birileriyle muhabbet kurmaya çalış e kapanığım diye bir şey yok sen kendini açmak için uğraşmamışsın şu zamana kadar her şey senin elinde
Bu KS de 1 yıl ve önceki soruları çok süper soru seçiyor hep... Hesap kapanmış olabilir Rahatlayın, herşeyi akışına bırakmayı deneyin bende işsizlikten stress oldum yhaa
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
iş arkadaşlarının sana tavrı, yaklaşımı önemli. rahat ol
iş yerinde seni yonlendırcek biri olacak sonucta zamanla iş yerindeki diğer çalısanlarla arkadaslık olur neyı kafaya taktın kı sımdı sessizlik kapanıklık zamanla gecer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
İçine kapanıklılığını yenmelisin. Yoksa iş hayatında çok ezilirsin.
Cesur ol atılgan ol kendını guzel şeylere layık gör
Kimseye güvenme yalaka dolu etraf yüzüne güler arkandan kuyunu kazar bu orspu çocukları.
İşinin ne olduğunu söylesen daha şyş yardım ederdik bence
Öğretmenlik
İşe giderken kayganlastirici götür 😉 senin gibisini kullanırlar birde z2kerler
Heyecan olur da stres yapmamak gerek. İlk bir haftadan sonra alışırsın zaten...
Derin derin nefes al. Ve heyecanının zamanla ne kadar boşuna olmuş olduğunu düşün
Değilsen bile masum rolü yap, ani hareketler, tatlı mimikler, şapşal gülüşler... isteseler bile kullanamazlar emin ol. Hemen herkese abi abla deme. İlk gün olduğu için biraz abartı kaçabilir. Çoğu şeyi görmezden gel, bırak tekrar tekrar öğretsinler. Serinkanlı aynı zamanda şapşal ol. İşinde başarılar.
Sakin ol derin bir nefes al hayat mücadelelerle dolu bunu unutma ve işe başla
Sakin olmalisin oldugun gibi olmalisin yeterli bence
Girişken olmaya çalıl altı üstü bir iş en kötü ne olabilir ki
Kimseye güvenme ve samimi olma herkes bir piyonun parçası da olsa rakipten farklı değil
Korkma rahat olmaya çalış. Stres yaparsan işte hata yapabilirsin
Hayırlısı olsun senin için. Umarım uzun süre istediğin şekilde çalışırsın.
İlk defa olduğu için normal zamanla alışırsın özgüvenin de yükselir
sal gitsin akılına bırak kasarsan sıkıntı olur
rahat ol kasma kendini zamanla işi öğrenirsin
ayran iç uykun gelir stres biter sabah olur kalkar gidersin.. bu arada hayırlı olsun :)
Kimseyle fazla samimiyet kurma işini yap ve cik
Hem resmi hem de içinizden geldiği gibi davranın sonuçta karşındaki kişiler de insan
Dert etme ve önce gözlem yap. Sonra sen de açılırsın emin ol
insanlar senin sandığından çok daha az senin durumunla ilgileniyorlar
çok stres yapma her şey iyi olacağını düşün o stresi aklından çıkart
Sakin olmalısın alışırsın zamanla ama sakin kal
hiç kasma kendine güven ve soğukkanlı ol hata yaparsın üzme kendini ilk adım niyet sonrası emek en sonu tevekkül
Strese gerek yok. Bende iki gündür ilk defa bir işe başladım. Hiç düşündüğüm kadar zor olmadı.
Rahat ol. Bende ilk gün stresliydim ama çok kolay geçti. Bir hafta sonra alışıyorsun zaten
Herkes senin gibi kimseyi kendinden farklı görme
Seni anlıyorum bende stres yapıyorum böyle durumlarda
Rahat ol sanki 10 yıldır bu işi yapıyormuş gibi davran.
Tv’de vanlı yayın sunucu işi filanmı? Canlı yayında hata yaparım korkusu ise alışırsın geçer
Rahat ol ya Sacmalama da soru yerine brce yapmissin
Bunun senin işin olduğunu kabullenip o heyecanı yenmelisin
Benden ne çok varmış..
fazla düşünme akışına bırak düşündükçe daha çok stres yapacaksın
Birkaç güne alışırsın merak etme, insan nelere alışmıyor ki zamanla.
Sakın ol, heyecan yapma. Kendin olmaya çalış yeterli
Rahat olmaya bak verilen işin neyse onu yapmaya çalış çalışmak guzel
Herşeyin bir ilki var stres yapma olagan bir durum
içine kapanık olman bir zarar getirmez sen sadece işini yap.
Özgüvenli, kendinden emin ve ne istediğini bilen biri gibi dur. İlk zamanlar bu izlenimi koru
Sadece sakin ol, ilk 1 haftayı sorunsuz halledersen gerisi kolay
Ozel sektorde mobbıng cokca vardır dısını sık. ısını yap
Acaba ilkndefa ise baslayacak biri mobing nedir bilir mi?
@hakan_ist cahıl degldır okdar en azından arastrr nedır dıye
Iyi niyetlisin qmq arastirmqk kelimesi türkce de pek yok...
@hakan_ist artk arastıracaktr kız bılmıyrsan arastır. hangı durumlar mobbınge gırer falan dıye. yasalarla korunuyrsn
Cok alemsin bir de 'yasalar' demissin:))
@hakan_ist gül ozamn
Bende öğretmenim de stres ne konuda mesela ona göre çözüm bulmak lazım
Kendini zorlayıp biraz öne çıkman gerekiyor. Özgüvenli ve ne yaptığını bilen biri. Bir de güler yüz her zaman işe yarar.
Hiç stres yapma sakin ol ve insanlara hemen güvenme hayatını detaylı anlatma özelini kimse bilmesin aksi takdirde sırlarını ilerde sana koz olarak kullanabilirler. Herkesle iyi geçin fakat asla güvenme.
Gayet rahat davran önceden yapıyormuş o işe hakimmiş gibi
Sakin ol herkesle tanış ama herkesle içli dışlı olma
Kendin ol zamanla alışıp uyum sağlarsın zaten sıkma hiç kendini
Ben napayım sürekli yavasdın hızlan gibi tepkiler görüyorum insan soğuyor ya
Ben antidepresana başlayacağım nerdeyse böyle oluyor
En fazla kovulursun başladığın yere tekrar dönersin 😂 boş ver kasma
karamsar biri degilsen rahat olabılırsın nasılsın?
Derin nefes al iş yerine gittiğinde birileriyle muhabbet kurmaya çalış e kapanığım diye bir şey yok sen kendini açmak için uğraşmamışsın şu zamana kadar her şey senin elinde
Bu KS de 1 yıl ve önceki soruları çok süper soru seçiyor hep...
Hesap kapanmış olabilir
Rahatlayın, herşeyi akışına bırakmayı deneyin bende işsizlikten stress oldum yhaa
iş arkadaşlarının sana tavrı, yaklaşımı önemli. rahat ol
sakın ol herkes çalışan sonuçta bu kadar kasma
iş yerinde seni yonlendırcek biri olacak sonucta zamanla iş yerindeki diğer çalısanlarla arkadaslık olur neyı kafaya taktın kı sımdı sessizlik kapanıklık zamanla gecer
Derin bir nefes al ve ben bu işi basarabilirim de gerisi geicetir
Rahatina ve akisina birak kendiliginden gelir hersey
Özgüvenli ol herkesle çok içli dışlı olma muhtemelen kuyunu kazmaya çalışırlar başından beri mesafeli sert ol.