Erkeklerin maddiyat eşitsizliği konusunda tepkileri, kadınlara göre daha şiddetli oluyor genellikle. Kadın parasının çokluğundan söz etmese dahi bazı erkekler buluttan nem kapabiliyor, en ufak bir imada ise kayışlar kopuyor. Bu sebeple kadının maaşının, erkekten çok olması erkeğin ezilmiş hissetmesine sebep olur.
ben öyle bir durumda karşımdakini ezmem. ama hayatı boyunca para görmemiş iki kuruş kazanınca kendini birşey sanıp hayatı boyunca yaşadığı ezikliği parasıyla övünüp başkalarını da ezmeye çalışarak çıkaran insanlar da var. böyle insanlarla karşılaşan erkeklerin gururu kırılabilir tabiki. ama böyle yapmayan bir eşi olan erkek de gurur duyması gerekir sonuç olarak 🙂
Önceden yaratmaz diyordum ama bir gün marketteyken bir çiftin konuşmasına şahit oldum küçük de bir bebekleri vardı ve o gün fikrim değişti her ne kadar severseniz sevin insanın damarına basınca o konu bir şekilde açılıyor ve taraflardan biri inciniyor
Erkekler çok kompleksli bence bir kadının hiçbir yönden kendisinden iyi olmasını istemiyorlar buna çok şahit oldum o yüzden kadın melek gibi de olsa erkek kendi iç dünyasında bir ezilmişlik yaşar diye düşünüyorum
Ben umursamam Ezmek ezilmek olarak da bakmam meseleye Çünkü para odaklı bir hayat algım yok Fakat kabul etmeliyiz ki bu ülkede bunu dengelemek her babayiğidin harcı değil Bizim erkeklerimiz fazlaca gururlu Kadınlarımız da nd yazıkki fazlaca bencil ve kibirli...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Eşimin babasından kalan mülkü var ve oradan ayda 50.000 tl civarı kira alıyor :( Kendisi de bankacı ordan 4.000 tl alıyor. Benim mesleğim ise devlet memurluğu :'( Bu durum bazen beni üzüyor. Eşim Nişantaşı'nda oturuyordu bizim Şirinevler'e geldi alışamadı bir türlü muhite o tarafı kötü :'(
Genç erkekleri ezer. Bir de zaten kadın maddi olarak iyi durumda olunca erkeğe tahammül etme yetisini kaybediyor. Zaten yalnız yaşamaya alışmışım her işimi kendim görüyorum, çalışıyorum cebime gezip tozmak birikim yapmak için para da kalıyor diyorsa kadın kendinden az maaşlı erkeğe tahammül etmez.
Alakası yok annemden örnek vermem gerekirse şu anda evi sadece annem geçindiriyor ve ben de okuyorum şimdiye kadar hiç para için babamı ezmek gibi bir huyu olmadı.
@innsan önemli olan hissettirmek değil ki , en basit alışverişe çıkınca ya da yemeğe gidince bile hissedilecektir bu , normal şartlarda sorun olmaz ama erkekler genel olarak kompleksli yaratıklardır , kadınların da ciddi bir kısmı her açıdan doyuma ulaşmış erkek severler , bu açıklama gayet yeterli sanırım
@innsan yani sonlanma sebebini bilemem tabii de açıkçası evliliklerin aşktan önce mantıkla yapılması gerektiğine inanıyorum , aşk sevgi mutlaka olmalı ama mantık daha önemli bence
Benim için mantıklı olan insanlığıdır. Mantıktan ne anladığımıza bağlı. Büyük ihtimal ailenin dolduruşu içindesin. Şahsen aile içinde verilen bir takım tavsiyeler beni bağlamıyor artık, çok doğru olsaydı kendileri mutlu olurdu.
@innsan ben ailemin etkisinden bağımsız yaşamaya başlayalı 8 sene oluyor ve 22 yaşındayım , kendi tecrübe ve gözlemlerime dayanarak bu çıkarımları yapıyorum herkes katılmak zorunda değil ama sanırım siz biraz fazla hayalperestsiniz biraz fazla türk dizisi izliyor olabilirsiniz
@innsan işte herkes deneyimleri doğrultusunda bir izlenime kapılıyor ben aşktan önce mantık gelir derken mantıktan kasıt olarak parayı makamı mesleği kastetmedim sadece , insan olması tabii ki önemli bir şey ama ben bunu mantık çerçevesinde değerlendiriyorum , bence siz de sadece insanlıkla evlilik olmayacağını kabul ediniz
Ayrıca daha luks yasamak icin isime gelir diyen erkeklerin menfaatçi tavırları karşısında kadın bunu dile getirirse hakederler kusura bakmasınlar. Kendileri eger eşleri ev hanımı olsa sürekli başa kakarlar ama belki de.