Kızlar Bir Adım Öne İş kurmak ı̇çi̇n nasıl para bi̇ri̇kti̇rmek mantıklıdır? (Sayfa 2) bademlikek Takip Et Xper 4 Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 115 Yapay Zekaya Sor İş kurmak ı̇çi̇n nasıl para bi̇ri̇kti̇rmek mantıklıdır? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 16 kişi beğendi
OnurcanANK Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 94% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 411 cevap paylaştı. Bize sorsan bizde cevaplardık knka 0 0 Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 1,3b cevap paylaştı. Borca girmeden iş kurulmaz bu ülke de 0 0 Yorumla
Orkunnn06 Takip Et Xper 6 Yaş: 40 , eic 31% +1 yıl yattığın yerden verenler köşeyi dönüyor :D 0 0 Yorumla
Leading_Leader Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 880 cevap paylaştı. Ödenek ayırma yöntemi. 0 0 Yorumla
Nükleerteori Takip Et Mentor Yaş: 32 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 6,7b cevap paylaştı. Biriktirmeyle olmaz o iş. Kredi çeksen iyi 0 0 Yorumla
komando_01_33 Takip Et Bilge Yaş: 38 +1 yıl tek zor ola bilir evliisen kocanla daha hizli olur 0 0 Yorumla
ŞaraplarveKadınlarr Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl bankaların birikim hesapları var onları dene 0 0 Yorumla
Bilgilenmekiyidir Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Ben kredi çekmek taraftarıyım. 0 1 Yorumla Bey-xdx +1 yıl Sonra faiz haram Yorumla
dolarzengini59 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl Ne üzerine bir . dukkan açmayı dusunuyorsunuz 0 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 7b cevap paylaştı. Yatırım yaparak 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kokain ticareti yapıyorum 0 4 Yorumla Sschopenhauerr +1 yıl Tetikçiyim ben de Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Gerek yok adamlarımız çok Yorumla Sschopenhauerr +1 yıl İşe alın ne olur açlıktan kırılıyor aile Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Lazim olursa yazarım kardeşim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
imkansız bu ülkede mi
Evet birikim yapmak gerekir.
Bize sorsan bizde cevaplardık knka
Borca girmeden iş kurulmaz bu ülke de
yattığın yerden verenler köşeyi dönüyor :D
Dogru karar vermen cok onemli
Ne yapmayı düşünüyorsun
Ne iş kuracağına bağlı
Ödenek ayırma yöntemi.
Erkeklere sormamış😺
ne dükkanı açmayı düşünüyorsun
Altın a yatırım yaparsan senin için iyi olur
Biriktirmeyle olmaz o iş. Kredi çeksen iyi
tek zor ola bilir evliisen kocanla daha hizli olur
Akilli ve güzel bir tarz ile para kazanirsin
Bilgi birikimi olmasi gerek birde
bankaların birikim hesapları var onları dene
Klasık ve riskli olacak ama Bitcoin
Ben kredi çekmek taraftarıyım.
Sonra faiz haram
Maaşla çalışıp birikim olmaz
Kumbara alıp içine her gün 1 tl atmak
Tabikide
Ne üzerine bir . dukkan açmayı dusunuyorsunuz
Altın en iyisi 💃
Bence mantıklı
Yatırım yaparak
Genelde illegal işler peşinde koşuyorum
Soru bir sene yıl önce sorulmuş Mi acep?
Kokain ticareti yapıyorum
Tetikçiyim ben de
Gerek yok adamlarımız çok
İşe alın ne olur açlıktan kırılıyor aile
Lazim olursa yazarım kardeşim
Ooo zor ya
Çalman lazım
Kredi çekme de
@tekilaaaaa
Mantıksız
Mutlaka