Kızlar Bir Adım Öne Türkiye'de 6 yöneticiden 1'i kadın. Sence kadın yöneticiyle mi, erkek yöneticiyle mi çalışmak daha iyi? (Sayfa 2) aSeS_06 Takip Et Guru Yaş: 43 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Türkiye'de 6 yöneticiden 1'i kadın. Sence kadın yöneticiyle mi, erkek yöneticiyle mi çalışmak daha iyi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Sadhippiee Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 37% +1 yıl Erkek tabiki 3 1 Yorumla Sadhippiee +1 yıl Ne eksiliyorsunuz ne kızlar gördük durduk yere nefret edip sırf kıskandığı için kin besleyen Yorumla
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 , eic 36% +1 yıl Kızlar Bir Adım Öne konusunda 726 cevap paylaştı. Kadın yönetici 👩💼 3 0 Yorumla
ιηεғғεcтιvεмαη Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Erkek yönetici ile 1 7 Yorumla ιηεғғεcтιvεмαη +1 yıl Kudurun feministler. Çekemeyenler anten taksın Yorumla simulakrum +1 yıl Sebebini söyle sonra kuduracağım Yorumla ιηεғғεcтιvεмαη +1 yıl Konuyu kapattığımızı düşünüyordum ben 🤔 Yorumla simulakrum +1 yıl Yok merak ettim, bir düşmanlıkla sormadım Yorumla ιηεғғεcтιvεмαη +1 yıl Nafaka davası Yorumla simulakrum +1 yıl Nafakanın erkeğin boynunun borcu olması büyük haksızlık Yorumla simulakrum +1 yıl Ama bu feminist bir şey de değil, yanlış yere vuruyorsun Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Kadınlar çalışmasın 1 9 Yorumla simulakrum +1 yıl Bütün kadınları sen finanse et Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Uyar :) Yorumla simulakrum +1 yıl 5000 yolla Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evde çalışırsan olur. Yemek ütü çamaşır bulaşık işlerimi hallet. Dilini de tut. 5 bin cebinde 😉 Yorumla simulakrum +1 yıl Kadınlar çalışmasın diyip bana iş teklif ettiğini çakmayan masum köylü bana hunharca susmamı emrediyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hunharlık bizim işimiz :) Yorumla simulakrum +1 yıl Kes Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Oo askerime böyle davranmam ben :) o neydi öyle Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ben şimdi senin yorumlarını beğeneceğim sırayla. Sen de beni tanımış olacaksın bu sayede. Sonrasında özelime gel lütfen konuşacaklarımız var seninle. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
Kadınlar çok zor gerçekten
Kadın yöneticiden yana oyum.
Kendini bilen insanla çalışmak iyi.
Kadın olsun :)
kadın yöneticiyle çalışamam ben
Bence cinsiyetle alakası yok
herkes kendi yonetici olsa keske
Erkek yönetici ile daha rahat çalışırım
Cinsiyet ayrımı yapmam
Erkek tabiki
Ne eksiliyorsunuz ne kızlar gördük durduk yere nefret edip sırf kıskandığı için kin besleyen
Farketmez
İyi bir yönetici olması lazım
Kadın yönetici 👩💼
Erkek yöneticiyle.
Kadın yönetici ile
Erkek yöneticiyle mLesef hemcinslerim sıkıntılı
Cinsiyet ayrımı yapılmamalı.
Adalet olduğu sürece fark etmez ya
Kadın yönetici :)
Önce insan olsun
kadın yönetici
Kadın tabii ki de
Erkek tabiki
karakter meselesi :/
Kadın yönetici ile
erkek yönetici ile..
Güzel
Kesinlikle Kadın.
Erkek yönetici ile
Kudurun feministler. Çekemeyenler anten taksın
Sebebini söyle sonra kuduracağım
Konuyu kapattığımızı düşünüyordum ben 🤔
Yok merak ettim, bir düşmanlıkla sormadım
Nafaka davası
Nafakanın erkeğin boynunun borcu olması büyük haksızlık
Ama bu feminist bir şey de değil, yanlış yere vuruyorsun
Erkek yönetici derim
Kadın daha iyi
çok güzell
Homo sapiens
Kadınlar çalışmasın
Bütün kadınları sen finanse et
Uyar :)
5000 yolla
Evde çalışırsan olur. Yemek ütü çamaşır bulaşık işlerimi hallet. Dilini de tut. 5 bin cebinde 😉
Kadınlar çalışmasın diyip bana iş teklif ettiğini çakmayan masum köylü bana hunharca susmamı emrediyor
Hunharlık bizim işimiz :)
Kes
Oo askerime böyle davranmam ben :) o neydi öyle
Ben şimdi senin yorumlarını beğeneceğim sırayla. Sen de beni tanımış olacaksın bu sayede. Sonrasında özelime gel lütfen konuşacaklarımız var seninle.
işsiz misin mk