Türkiye'de 6 yöneticiden 1'i kadın. Sence kadın yöneticiyle mi, erkek yöneticiyle mi çalışmak daha iyi?

Geçenlerde Türkiye' de yapılan bir araştırmanın sonucu üzerine haber yapan bir ulusal kanalın, sokak ropörtajının içeriğinde vatandaşlara sorulan soru; kadın yönetici ile çalışmak mı kolay erkek yönetici ile çalışmak mı?
Türkiyede 6 yöneticiden 1i kadın. Sence kadın yöneticiyle mi, erkek yöneticiyle mi çalışmak daha iyi?
Yanıtlar ilginçti. Soru erkeklere yönetildiğin de onlar kadın yöneticinin daha iyi olduğunu ama bu soru kadına sorulduğunda ise kadınlarda erkek yönetici ile çalışmanın daha iyi olduğu yönünde görüş bildiriyordu😊 tabi burda bunu sormuycam

Sorum şu;

Sence kadın yönetici sayısının artışı çalışma hayatını nasıl etkiler?
Senin oyun kime; kadın yönetici mi, erkek yönetici mi ile çalışmak isterdin?

#asesgündemsordu
Türkiyede 6 yöneticiden 1i kadın. Sence kadın yöneticiyle mi, erkek yöneticiyle mi çalışmak daha iyi?


Türkiye'de 6 yöneticiden 1'i kadın. Sence kadın yöneticiyle mi, erkek yöneticiyle mi çalışmak daha iyi?
Cevapla