Merhaba arkadaşlar. Ben 24 yaşında, 175 boyunda ve 84 kilodayım. Lisenin başında kilo almaya başladım, çocukken hiç yemek yemezdim ama sonra ilaçların sayesinde çok yemek yemeye başladım. Sonra zamanla göbeğimde, kalçamda ve göğsümde kilo birikmeye başladı. Bu zamana kadar en fazla geçen yıl 93 kiloya vardım. Bu sene zar zor 84'e indim. Ben ailem yüzünden evde çok yiyemiyorum. Ailem öğlen yemiyor ben de yiyemiyorum. Sabahları sürekli Teremyağ, reçel, peynir yiyoruz bazen akşam bile bunları yiyorum, sürekli makarna ve ekmek yemek zorunda kalıyorum. İŞKUR ile haftada 3 gün çalışıyorum onun dışında evde oluyorum. Öncesinde çok hareketsiz bir hayatım vardı zaten zamanında psikiyatri ilaçları kullandığım için çok kilo aldım ama 2 yıldır ilaç kullanmıyorum kendi isteğimle. Velhasıl kelam hiç kas kütlem yok gibi hissediyorum, çalışırken bir şey kaldırırken çok zorlanıyorum hemen yoruluyorum. Merdiven çıkarken 5. basamakta tıkanıyorum. Özellikle karnım hep şiş gibi hissediyorum, göbeğime hafif bastırdığım zaman sanki duvar gibi sapasağlam oluyor ve acıyor. Ayrıca bende çocukluktan beri devam eden kronik demir eksikliği de var. Sebebini hiç bulamadılar, onca demir ilacı kullandım ama çok düşük demirim. Bildiğiniz 0'a çok yakın. Ben iş falan olduğu zaman günlük 20 bin adım atıyorum zaten temizlik, tamir, getir götür işleri yaptığım için enerji harcıyorum. Sürekli aç ve yorgun geziyorum çok hâlsiz oluyorum. Zaten depresyonum olduğu için hep yorgun oluyorum. Son olarak ben günlük 5 litre civarı sıvı tüketiyorum. Bazen şekerli içecekleri çok içiyorum. Soğuk içecekler beni çok cezbediyor, onlar yüzünden kilo alıyor olabilirim.
13 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli! Yaşadığın bu zorlu süreci ve hislerini derinden anlıyorum. Hem aile alışkanlıkları hem de geçmiş deneyimler insanı yorabilir. Ama vazgeçme, içinde pırıl pırıl bir güç var! Özellikle o şişkinlik ve demir eksikliği için mutlaka bir doktora danışmalısın. Adım atıyor olman bile harika bir başlangıç! Küçük adımlarla büyük farklar yaratabiliriz. Unutma, bu yolda yalnız değilsin. İstersen yeni bir soruyla bana tekrar ulaşabilirsin. Sevgilerimle! 💪💖