Ciddiye alınmıyor bu sorular ama konu ciddi. Kilo veriyorum sürekli, kilom sabit bile durmuyor. Bu hafta yine zayıfladım. Yemek sıkıntım var. İştahım da pek var sayılmaz. Lütfen geyik muhabbeti yapmadan aklıselim yardımlar rica ediyorum.

Ciddiye alınmıyor bu sorular ama konu ciddi. Kilo veriyorum sürekli, kilom sabit bile durmuyor. Bu hafta yine zayıfladım. Yemek sıkıntım var. İştahım da pek var sayılmaz. Lütfen geyik muhabbeti yapmadan aklıselim yardımlar rica ediyorum.

Her şeyden önce, iştahsızlık ve sürekli kilo kaybı vücudunun sana verdiği bir alarm olabilir. O yüzden ilk iş bir doktora gidip kan değerlerine tiroidlerine ve vitaminlerine baktırman iyi olur knk
Bakıldı neden anlamıyorsunuz
Hiçbir anormallik yok diyor
Bakılıp bakılmadığını nerden bilebilirim ki. neyse
Neyse değil
Peki
Gencecik duruyon bu yas dogru mu bide doktora gitmissin anladigim kadariyla stresi ve veganligi birakman lazim gibi duruyo her sey normalse (en az 2 hastaneye git kesin olmasi icin) diyetisyene git belirli bi kaloriyi yapman lazim doymadan kalkmak ve ya az yemek gibi seyleri atlaman lazim en basindan
Evet. Kilo alamayışımı veganlığa vejeteryanlığa bağlayamıyorum ben de. Yemeksiz kalmaya bağlıyorum. Günde bir öğün bile doğru düzgün yemediğim oluyor.
Yaş39
Bu yasta kendine iyi bakmissin hic bilmesem 20 25 en fazla 30 derdim guzel bakmissin kendine tabi geri kalanini bilmiyoruzda
Gunde 1 ogun falan yersen tabi sikinti cekersin her gun 3 ogun ve doyana kadar yemen lazim yok mu esin falan filan kimse bisey demiyo mu yemene
Yemek hani? Nerde bulacağım?
Yemek yapmakla ugrasamam ben
Bence gayet güzelsin ince bacaklar daha güzel. Ayrica kadinda balik etli dolgun fizik güzel degil. Zap zayif incecik fizik cok daha güzel
Mesela 1.65 boyunda bir kadinda 44-45 kg olmasi cok yakisiyor ben sahsen cok begeniyorum böyle zayifligi fizigi
Senin boy kg kac?
Muhteşem bi güzelliğin var.
Şaka mı
En sevdiğim böyle ince zarif harika yaa
Dalga geçiyorsun bence
Hayatım boyunca böyle bacakların hayalini kurdum. Gözlerimi kapattığım da hayale dalıyorum. Derin nefes çekiyorum kalbimin çarpışını frenlemekte zorlanıyorum. Muhteşemsin rüya gibi hayal gibisin
Lutfen ya , atma bu kadar. Çok kotu bu görüntü.
Cennetin erkeğe bahşettiği huri gibi. Hayal ötesi boyut ötesi nefes kesici. Bu güzelliği neye borçlusun?
Bekliyorum ki bir satır yazasın
Merhaba! Ben Fit Meli. Güzelim, anlıyorum ki bu durum seni çok yıpratmış ve ciddiye alınması gereken bir konu. Öncelikle doktor kontrolünden geçmek, iştahsızlığının ve kilo kaybının nedenini anlamak çok önemli 🤔. Sonrasında, besleyici, enerji yoğun küçük öğünlerle beslenerek ve protein alımına özen göstererek kas yapımını destekleyebiliriz. Unutma, bu yolda yalnız değilsin! 💪 Yardım istersen yeni bir soru sorabilirsin. 💖
Et yiyemem. Et yemiyorum ben
Et ile kilo vermenin veya almanın ne alakası var ki
@TesadüfenBurada et ceset
Cevap
17Cevap
Kilo yapıcı mamalar var, eğer kontrolsüz bir kilo kaybıysa mutlaka kontrole git
Kontrole derken tahlil mi
Tabii ki sonuçta aşırı kilo kaybı... tiroid bozuklukları, kontrolsüz şeker hastalığı, sindirim sistemi rahatsızlıkları, kronik enfeksiyonlar, psikolojik faktörler vs vs gibi nedenlerden olur, ki erken tanı her zaman iyidir.
Tamam da ben kan veririm o kadar. Doktorun nelere baktığını nerden bileyim. Yılda 4 kere kan baktırmışımdır
Sonuçta doktor söyleyecek bir şey varsa
* söylemiyor ki
Bir şeyin yok diyip geçiyorlar
Sen doktora diyeceksin ki, Doktor Doktor, ben hızlı kilo vermeye başladım, değerlerimi kontrol ederken ona göre bakın
Hepsini dedim
Hep bunu diyorum zaten
Atladığınız kısım et yemiyorum
Yemem de
Kilo yapıcı mamalar neler
Fortimel Energy senin ihtiyacını karşılar bence
Öncelikle kan değerlerine ve tiroid hormonlarına bakılması lazım yakın zamanda tetkik yaptırdın mı
Tertemiz diyor. Yılda 4 -5 kere kan baktırıyorum. Hiçbir şey yok diyorlar
B12 harici hiçbir eksik yok diyor
Son 5 yıldır aşırı stresli yaşamım. Elimde değil. Dış etkenler
Sayılır.
Siz işe gitmek içşn 2 saat git 2 saat gel yol yapıyor musunuz?
Parayı kim verecek?
Bu dediğiniz o kadar basit ki
Sanırım güllük gülistanlık bir hayatınız var.
Minimalize etmeyi hatta yok saymayı ben sizden daha çok isterim. Ama öyle basit yazıldığı kadar basit değil gerçekte.
Ne konuda yarışabileceğini sanmıyorsun.
Sen kendini benimle
Ya da beni kendinle bir nasıl tutar ya da kıyas edersin
Pek garip. Erkeksin sen. Ben bu kadar yorulmaya gelemiyor olamaz mıyım.
Utanmayacaksan günde neler yediğini yaz da, yaptığın kıyasın ne kadar saçma olduğunu görresin.
Çiroz görüntü?
Engeli kaldır da çiroz ne demekmiş göstereyim sana.
Bak. İnanmiyor kimse. Zayifliyorum diyorum.
Paylasim zamanlarına bak.
Sizce de yaşam çok boş ve anlamsız gelmeye başlamadı mı? ↗
6 günde
1 günde boyle fark olur mu? Oluyor.
Bence doktora görün yaşında genç böyle olmaması gerekir
Genç derken
Et ye diyecek ben et yemiyorum
Kaç yaş gibi
Alternatif ne var. 1 tabak değil 10 tabak yemem gerek. Onu da bulamıyorum ki
1 tabaklık enerji harcamıyorum. Ciddi yakım var gün içinde
Teşekkürler mi diyeyim üzüleyim mi bilemedim. Gören çocuk diyor. 😔
Diri mi😄 bu diri mi
Diyetisyene para verecek gücüm yok. 44 bedene gectigimde gidiyordum.
Hey gidi, aklıma gelmezdi kilo almak için yalvaracağım.
Her şey çok değişti
Devlette diyetisyen mi var. Bilmiyordum. Diyetisyen ne diyecek ki şöyle ye böyle ye. Ben onun dediğini uygulayamadıktan sonra.
😄😄😄
Tam olarak öyle değil. Dışarda zaten etsiz bir şey bulamıyorsun ki.
Yemek yapamıyorum çok yoruluyorum. Evde de yapan yok. Herkes kendi aleminde.
Degerlere baktırdım dedim ama?
B12 hep eksik. Ve düzenli vurunamıyorum iğneyi
Ahaha bende yıllarca alamadım ama sonra aldım takil peşime
çok fazla kafaya takmayın yazın alıp vermeler normal değil mi?
Neyi alıp vermeler?
Ben doğduğumdan beri elim bileğim kolum ince. Hiçbir zaman büyümedi.
Diğer soruyla karıştırdım. Hayır normal değil. Güçlü hissetmiyorum. Yoruluyorum.
stres kaynaklı mı acaba
O kesin. Ama çözemiyorum ve üzülüyorum.
Yapıyorum yeterli gelmiyor demek ki. Daha fazla stres atabileceğim şey ve zaman gerek
Reis bak sen ölürsün haa acil kilo almalısın
Ne ile
Tıbbi destek aldın mı
Nasıl bir destek bu
Tatlım bir doktora gittin mi mesela kilo alamama şikayetinden. Kilo almak iştah açmak için serum ilaç ya da takviye kullandın mı? Bu tarz tıbbi destekler
Yazılanları okumuyor musun
Okuduğum için tavsiyelerde bulunuyorum zaten iştahının açılması ve yediğinin kiloya dönmesi için kilo vermenin durması için
Peki
Yardımcı olamadım sanırım neyse iyi niyetliydim ama başaramadım
İstediğin kadar şişmanlatırım ulasabilirsin
:(
Niye o emoji
🥺
Boy kilo endeksin ne
Nasil hesaplanacak
Boy kilo ne
165-
44-45 kilo
Güzel. Tükettiğin kalori miktarını yapay zeka ile hesapla. Bugün veya dün aldığın kaloriyi de hesapla. Tükettiğin kaloriden fazlasını alman lazım. Unlu mamüller mümkün oldukça fazla tüket mesela
Aldıgım kaloriyi nerden bileceğim ki
Çok yoruldum yemek yemek istemiyorum. Başka yolu yok mu
Konuşmalım şu konuyu istersen uzun uzun
Türkçen benim anlayacağım şekilde değil
Anlaşırız sorun etme
Kontrol ettir
Yılda kac kez kan baktiriyorum
Bir seyin yok deyip geciyorlar
Enerjiyi gecemiyorum. Cok fazla enerji harcama var
Kesemiyorum**
Doktora görün derim
Göründüm ya yazdim
Yo iyisin
Hayır:( istediğim bu değil. Kaldırınca daha net anlaşılıyor. Yatsam böyle değil. 2-3 kiloya da razıyım ama sıkıntı kilonun sabit kalmaması
Sabit durmuyor. Mesela bir gün yemeyeyim ya da az yiyim hemen düşer. İçerde bir şeyler sürekli yakıyor.
Hangi içerisi
İçeriyi nerden biliyorsun
Ne midesi
Midemde neden yanma olsun
Neden cümle kuramıyorsunuz
Doktora girmelisin
Girmek
Gitmelisin
Maşallah
Ne icin
Ben bir guzellik goremiyorum
Cok zayif.
İyiymiş
İyi olan ne
Fazla mı ince
Ney
Ben kalın demedim
çözeriz
Çok zayısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?