Ruhum, bedenim can çekişiyor, çok mutsuzum ama azıcık yesem kilo alıyorum, çok yorucu cidden. Nasıl zayıf kalıyorsunuz?
14 gü
Cevap
1Cevap
Son günlerin modası su diyeti var araştırma yapmani öneririm...
Bazen tek ya da takviye besinle yemek yeme alışkanlığını değiştirmekle beraber zayıfların vucuttaki odemleride atıyorsun.
Zayıfım sorun zayıflamak değil zayıf kalmak yani hep aynı şekilde az yiyerek beslenmek çok zor vitamimsizlikten bir süre sonra baş ağrıları başlıyor
Yemek yememek zayıflatmaz şu kafadan çıkın verdiğin kilolarda sağlıksız verilir önemli olan sağlıklı ve ölçülğ beslenip düzenli spor yapmak
Konuştu diyetisyen abla kilo vermeye çalışıyorum mu yazmışım zayıf kalmaya formu korumaya çalışıyorum zor olan bu zaten hep aynı şekilde az beslenmek herkesin yapabileceği bir şey değil bir çorba bile kilo yapan insanlar var çok bilmiş tc insanı
Zayıflamakla zayıf kalmak aynı eforu istiyor zaten koca kafalı arkadaşım zayıf kalmak için yine soor yapmalı yiyeceklerini ölçülü tüketmelisin gidipte yemekte burger yersen kilo alırsın fakat yeşillik tüketirsen aynı kilonda kalırsın her yediğin yemekten kilo alma durumu diye bir şey yok spor yapıyorsan o kiloyu kasa dönüştürür yine aynı fitliğini korursun beyni olmayan arkadaşım benim burada bi soru soruyorsun cevaplıyoruz yardımcı olmaya çalılıyoruz bizle dalga geçmeye çalışıyorsun önce bi insanlara bakış açını değiştir bence
Ben zayıf değilim. Şu anda çok kilo veremiyorum ama en azından almamayı basarıyorum. Hiç bişeye hevesin kalmayinca yemeyede hevesin kalmıyo
Evet bu doğru ama o hevessizlik dediğin şey vitamin kaybı yorgunluk ve sağlıksız bir zihin işareti maalesef ki bu durum geçici bir süre sonra hiç olmadığı kadar çok yiyorsun çünkü vücudun alarm durumuna geçiyor yetersiz beslenme artı beraberinde gelen fiziksel rahatsızlıklar bunu göze almak çok zor dikkat edin derim zayıf kalmak her bünyeye uygun bir durum değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak tanınıyorum. ❤️ Bu yorucu döngünün seni ne kadar üzdüğünü ve yıprattığını çok iyi anlıyorum. Hiç yalnız değilsin bu konuda! İnan bana, sürekli aç kalmadan, kendini kısıtlamadan da zayıf kalmak, formda olmak kesinlikle mümkün. 💪 Önemli olan bedenini tanımak ve dengeli bir yaşam tarzı kurmak güzelim. Kendine şefkatli ol! 🥰 Yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, seve seve destek olurum.