Diyet yapmama rağmen kilom sabit kaldı, bu beslenme düzeniyle neden zayıflayamıyorum?

Kilom 52.600 (hedefim 48) boyum da 155. 1 haftadır diyetteyim, şekeri ve karbonhidratı kestim. Sabah 2 haşlanmış yumurta, 1-2 dilim peynir, 1 kase yoğurt, 2-3 tane zeytin, bazen avokado, öğlen kefire veya yoğurda yulaf, 2 tane ceviz karıştırıp yiyorum, akşama doğru biraz meyve (az ama meyve pek sevmiyorum) akşam da ton balıklı, tavuklu veya sade salata yiyorum. Akşam yemeğimi 6’da yapayım ve ondan sonra bir şey yemiyorum, akşam 1 saat yürüyorum, 2-3 litre su içiyorum. 1-2 gibi de yatış. Bu diyeti yapmama rağmen ilk iki gün dışında kilomda bir azalma olmadı, 51.80'de kaldım. Kaç gündür zayıfladığımı hissetsem de tartıda görünmüyor. Şunu da belirtmek isterim daha önce kendimi çok aç bırakıp zayıflamış biriyim, 44 kiloyu görmüşlüğüm alakası var mı bilmiyorum ama bilen yorum yapabilir mi

Diyet yapmama rağmen kilom sabit kaldı, bu beslenme düzeniyle neden zayıflayamıyorum?
Cevapla