Yeme atakları ve ilaç sonrası ödemle aldığım kiloları nasıl geri verebilirim?

Ben aylar önce günlük 1200-1300 kcal aralığında beslenerek 70 kilodan 54 kiloya 3-4 ayda düştüm. Daha sonra bir rahatsızlığımdan dolayı 6 ay ilaç kullandım, kullandığım ilaç ödem yapıyor, iştah açıyordu. Bu yüzden kilo aldım ve ödem tuttum. Eskisi gibi sağlıklı beslenmeye çalışıyorum ama asla eski istikrarım yok, yeme atakları yaşayıp günü mahvediyorum. Güncel kilom 60, boyum da 160. Kendimi çok kötü hissediyorum, aldığım kilo ve ödemleri nasıl vereceğim ben :(

Yeme atakları ve ilaç sonrası ödemle aldığım kiloları nasıl geri verebilirim?
Cevapla