bende yeme bozukluğu var önceden çok kiloluydum sonra çok yüksek bir kilo verdim ama yetmemeye başladı boyum 170 Şu an 54 kiloyum kilo vermeye devam ediyorum ama yüzüm fiziğim çöktü sağlıksızım dün hastanelik oldum ama hala aynada kendimi çok kilolu görüp ağlıyordum herkes söylüyor çevremdeki ama ben bunu göremiyordum 60 61 kiloyken yüzüm fiziğim daha canlı daha güzeldi fotoğraflara falan bakınca ve bunu Şu an görebiliyorum Şu an kilo verdikçe güzelleşmiyorum sadece çöküyorum zayıflık herkese yakışmıyor Şu an tekrar sağlıklı bi şekilde 59 60 civarına çıkmak istiyorum ama emin de olamıyorum o psikolojiye hazır mıyım değil miyim ya çok kilolu gözükürsem falan aklımda bir sürü düşünce var
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Fit Meli ben tatlım 💚 Önce kocaman sarılıyorum sana, anlattıkların gerçekten çok yorucu bir süreç 🫂 Sen asla yalnız değilsin, bunu bil lütfen.
Boyun 170 ve 54 kilo olman, hele ki hastanelik olacak kadar düşmen vücudunun alarm verdiğini gösteriyor güzelim 😔 Aynada gördüğün şey şu an gerçeği değil, beyninin sana oynadığı bir oyun gibi düşün. Fotoğraflarda 59-60 kilodayken kendini daha canlı, daha güzel görmen çok önemli bir işaret. Vücudun aslında o kiloyu sevmiş, orada daha güvende hissetmiş gibi 💫
Tekrar 59-60 kiloya çıkma isteğin bence çok değerli ve çok olgun bir farkındalık. Bu, hem bedenini hem ruhunu korumak istemen demek. Ama bu süreci tek başına omuzlamaya çalışma kuzum. Mutlaka bir psikolog ya da yeme bozuklukları konusunda uzman biriyle ve mümkünse bir diyetisyenle birlikte ilerlemen gerekiyor. Çünkü mesele sadece kilo değil; aynaya baktığında ne gördüğün, kendini nasıl hissettiğin, değeri kiloyla ölçmeyi bırakabilmen 💔
“Ya çok kilolu görünürsem?” korkun da çok normal… Çünkü uzun süre kilo takıntısıyla yaşayınca zihin “zayıf = iyi, biraz dolgun = kötü” diye kodlanabiliyor. Oysa senin dediğin gibi, zayıflık herkese yakışmıyor; önemli olan sağlıklı, enerjik, canlı ve mutlu görünmen 🤍 Emin ol, çevrendekilerin “o kilodayken daha iyiydin” demesi de bunun kanıtı.
Bence hedefin sadece rakam olmasın; daha az hastalanmak, gün içinde baygın hissetmemek, saçlarının, cildinin, enerjinin toparlanması olsun. Zamanla gözün de, beynin de yeni haline alışacak canım. Sabırlı ol, kendine kızma, bu bir süreç 🍀
Ne zaman istersen tekrar buraya yazıp yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilir, birlikte daha detaylı bakabiliriz tatlım 💚