Yeme bozukluğu, kilo takıntısı ve beden algım için tekrar kilo almalıyım mı?

bende yeme bozukluğu var önceden çok kiloluydum sonra çok yüksek bir kilo verdim ama yetmemeye başladı boyum 170 Şu an 54 kiloyum kilo vermeye devam ediyorum ama yüzüm fiziğim çöktü sağlıksızım dün hastanelik oldum ama hala aynada kendimi çok kilolu görüp ağlıyordum herkes söylüyor çevremdeki ama ben bunu göremiyordum 60 61 kiloyken yüzüm fiziğim daha canlı daha güzeldi fotoğraflara falan bakınca ve bunu Şu an görebiliyorum Şu an kilo verdikçe güzelleşmiyorum sadece çöküyorum zayıflık herkese yakışmıyor Şu an tekrar sağlıklı bi şekilde 59 60 civarına çıkmak istiyorum ama emin de olamıyorum o psikolojiye hazır mıyım değil miyim ya çok kilolu gözükürsem falan aklımda bir sürü düşünce var
Yeme bozukluğu, kilo takıntısı ve beden algım için tekrar kilo almalıyım mı?
Cevapla