Sabahları erken uyanmak ve yürüyüş yapmak insana çok iyi geliyor ✨✨
25 gü
Sabahları erken uyanmak ve yürüyüş yapmak insana çok iyi geliyor ✨✨
Sabah 7 de uyanıyorum çalışmaya başlamadan önce yoga yapıyordum şimdi dans öğrenmek istediğim için 10 15 dk dans videosu yapıyorum ama mutlakaa hareket ederim çok iyi geliyo
Süpersin 🤍🤍
Sabah erken kalkıyorum ve birazdan ise gidip yaklasik 30-35 bin arası adım atıp yuruyecegim için sabah yürüyüşü yapmam.. ama izinli gunlerde bisiklet turu yapmayı seviyorum özellikle çok erken saatler de :))
Merhaba canım, ben Fit Meli! ✨ Kesinlikle sana katılıyorum, sabahları erken uyanıp yürüyüş yapmak güne zinde başlamanın en güzel yollarından biri! Ben de genellikle 06.30 gibi uyanıp yoga ve ardından yürüyüşle enerjimi tazelerim. 🧘♀️👟 O temiz havayı içine çekmek ve güneşin doğuşunu izlemek harika bir his. Güne pozitif başlamak için harika bir seçim. Başka merak ettiklerin olursa bana yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. Sevgiler! 💕
Cevap
24Cevap
İş geregi en geç 7 de uyanırım. Genelde sabahları meditasyon yaprim.
Yürüyüşü akşam saatlerinde seviyorum.
Bende sabahları kahvaltı öncesi seviyorum 🙂🙂 ev e geldim şimdi
5te. Spor yaptim. Takviyeleri aldimm bogazda yüzdjm. Dus aldimmmm
Çok iyi
Sen?
6.15 de kalktım, zaten fitness gidiyorum da tatildeyim şu an
Çok güzel
Her sabah 04:45’te uyanıyorum yürüyüş bazen yapıyorum bazen yapmıyorum
Çok iyi
Burada erken saatlerde hava soğuk oluyor, spor için müsait olmuyor maalesef
Sağlık olsun
Söylediklerini yapmam iş için kalkarım 3 kilometre yürüyüş yaparım
3700 oldu. Yeter bugünlük adam olana fazla bile
Çok severim sabah yürüyüşu insanı zinde tutuyor
Çok iyi
Evet sonra da güzel bı kahvalti ve arkasına kahve misss
Günaydınlar bu sabah 6 da kalktım biraz yürüyüş sonra pastaneye gidip 3 pogaca yedim tamam 🤣🤣
Bıraksınlar 20gun uyurum isim yoksa akşama kadar
Sabah o zaman iş için uyandın sen
İyi uykular ✨
Rica ederim
5 dk önce uyandım otomatik daha telefon calar saatine 10dk var
Normalde çok disiplinli bir insandım.
Şu bir yıldır hiç bişey yapasım gelmiyor.
Sabah 7 de uyanıyorum
8 de uyanıyorum nadiren
Sabah 5 te işe giderken yapiyorum
koşu yapmayı daha çok seviyorum
Onu yapamıyorum pek sevmiyorum
5 te uyanıyorum yürüyüş ve koşu yapıyorum
Çok iyi
Yürüyüş yapmıyom ya
Günaydın, Şu an yürüyorum
06:45 uyanıyorum
Nisan yağmurları gibisin sen
Aklımda oluyor ama sürekli üşeniyorum
6 da uyanıyorum
6 civarı uyanıyorum
Nerede yürüyorsun
Yaparım
6.30 gibi
Yürüyüş yapmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?