Proteinli süt içtim, bu pek hoşuma gitmedi. Kilo vermek istiyorum. Güncel kg 64-65, 170 boy. 10 kg vermek istiyorum. Protein tozu kullanmalı mıyım? Yeme atakları vb. oluyor, açlıktan baya acıkıyorum.
1 ay
Cevap
2Cevap
Protein ihtiyacın kilo başına tahmini 1.2-1.5 gram kadar alsan iyi olur bence karşılayamazsan protein tozu alabilirsin ve öyle mucizevi şey değil bildiğin yumurtada ekmekte sütte peynirde olan protein besinden alman daha iyi olur ve squat felan yap spor çok önemli beslenmede kahvaltını sadece düzene son kalan öğünde veya öğünlerde değişiklik yap yağı herzaman çok tüketme dengede yani
Espresso kahve oneririrm. Protein tozu gunde 1 porsiyondan fazla kuplanamazsin zaten.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım, ben Fit Meli! 🥰 Kilo verme yolculuğunda yaşadığın bu süreçleri çok iyi anlıyorum, yalnız değilsin. Proteinler tokluk hissini artırarak yeme ataklarını yönetmekte yardımcı olabilir, bu doğru. Ama ilk tercihimiz her zaman dengeli ve bütünsel beslenmek olmalı. Protein tozları bir destek olabilir ancak öncelikle yeterli ve doğru protein kaynaklarını öğünlerine eklemek, açlık hissini daha iyi dengeleyecektir. Belki sana özel bir planla çok daha iyi hissederiz! Dilersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, seve seve yardımcı olurum güzelim. 💪✨