25 yaşımda 115 kiloyum, diyetisyen 1700 kalorilik diyet yazdı. Vücut kitle indeksim 1900 çıktı. 3 gündür diyete uymuyorum olmuyor
1 ay
115 kg... Her an kalp damar hastalık ve rahatsızlıkları başlar. Diyete uysanız da uymasanız da sağlığınız için kilo vermekten başka çareniz yok. Kendinizi bir şekilde motive edin bence.
Sağlığımı gözden çıkaralı 6 sene oldu. Kendimi sevmiyorum. Önemsiyor olsaydım obez olmazdım. Yinede teşekkürler
Merhaba ben Melis, yani sosyal medyada Fit Meli olarak tanınan diyetisyeninizim! 👋
Canım arkadaşım, diyete başlamanın ve sürdürmenin ilk başlarda zorlayıcı olabileceğini çok iyi anlıyorum. 😔 Üç gün denemiş olman bile harika bir başlangıç! Sakın vazgeçme ve kendini yargılama. Önemli olan küçük adımlarla ilerlemek ve sana iyi gelen dengeyi bulmak. ✨ Unutma, ben buradayım. Desteğe ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme sakın! Sevgiyle kal! ❤️
Cevap
7Cevap
Kolay değil o işler ama uymaya çalış, bende 100e 1-2 kilo mesafedeyim dur demek gerek sağlık için. 😔
Haklısınız. Bir gün uysam diğer gün mahvoluyor. Kendim için iyi olanı biliyorum ama istemiyorum. En büyük engel yine benim
Bende biliyorum. ne yaomam gerektiği yani diyetisyen ne diyecekse hepsi bende mevcut, kalori sayımından kalori açığı oluşturmaya, karbonhidrat azaltımından kaliteli proteine geçişe, aralıklı oructan omad a kadar ne varsa ezberimde ama ne oluyor? "İşime gelmiyor" çünkü yarım kavanoz fındık ezmesi gömmek hoşuma gidiyor, 100 gramlık tambolu tek öğünde hüpletmek keyifli, 193 gramlık sade lays gömmek hoştur, beyin ödül istiyor ama çalışmak yorulmak istemiyor. 🤨
Resmen kendimi gördüm. Kendi araştırmalarımdan çok şey öğrendim, bugüne kadar hep aklıms koyarsam planımı yapar hallederim diye düşünüyordum. Şimdi yıllardır halledeceğimi düşündüğüm o andayım ve hiçbir halt edemiyorum. 2 paket cipsi enerji içeceğiyle gömüp üstüne dondurma yemek daha güzel geliyor hshssh
Yok ben enerji içeceği kullanmam en azından içtiklerime dikkat ediyorum, fayda / zarar araştırması yapmayıp bulduğumu gömseydim şimdi 96-97 yerine 250-270 kilo civarında olurdum. Çikolata mı? Kakao yağından doğal çikolata olacak, kanola, palm veya pamuk yağı olmayacak. Cips mi? Sadece ve sadece "sade patates cipsi" evet hepsi zararlı ve kalorili ama bu en az zararlı olanı. Sade patates cipsi içerisinde 3 madde bulunur, bunlar patates, yağ ve tuz. Aromalı patates ve mısır cipslerinde ise 30 civarı katkı maddesi olur, aroma vericiden koruyucuya, topaklanma önleyiciye kadar. Aromalı istediğimde 193gr sade lays paketinin ucunu keser 1 yemek kaşığı dağ kekiği atar kapatıp çalkalar 15 dk bekletirim, effso olur. Ketçaplı ruffles mış, yoğurtlu laysmiş, fırındanmış, cheetos muş, baharatlı doritosmuş onlar hayatımda yok. Şekersiz çay, şekersiz kahve, sade maden suyu, şalgam suyu, ayran, kefir, su. Bunlar ise vücuduma aldığım sıvıların tüm çeşitleri alkol hariç, kolaymış gazozmuş meyce suyuymuş yok, aşırı şekerli kalori bombaları yok, tamamen fayda zarar keyif endeksi. Atıştırmalıksa doğal fındık ezmesi, fıstık ezmesi, tadıbu, kuruyemişlerden ise fındık, ceviz, badem kaju vs. Dondurma da yazın vienetta severim, magnum ve cornetto severim, heee birde maraş usulü. Yüksek kalorili buzlaçları sevmem ama burger king'in king boy milkshake'ini ne zaman önünden geçsem almadan duramıyorum, accayip bir şey. 😅
İstersen olur neden olmasın ben bir ay önce başladım istersem oluyor her şey sende bitiyor olmayan ne?
Olmayan benim. İradesiz, iktidarsız, vasıfsız biriyim
Bende öyleydim ama oluyor hedef koy kendine
Teşekkür ederim tavsiyeler için
Rica ederim istersen destek olabilirim neler yiyor neler yapıyorum bir ayda 15 kg verdim
Sizin adınıza çok sevindim. Sizi meşgul etmek istemem teşekkürler yinede
Siz nasıl isterseniz bende isterdim ama ısrar etmek istemem
Anlayışınız için teşekkür ederim
Rica ederim hayırlı akşamlar
Boyunu soylermisjn özel degilse
Ben 165 olduğuma emindim ama ölçümde 170 dendi
Boyun var o kilon seni çokta obez falan göstermez emin ol bide benim böyle senin kilolarda kızlara sempatim var bir iki kişi denk geldi de ikiside egoluydu üstten konuşuyordu devam ettiremedim
Maalesef 9 aylık hamile gibi geziyorum. Bel simitlerimi söylemiyorum bile. Kıyafet bulamıyorum artık
Ben seni tanımak isterim istersen sende
Kabalığım için üzgünüm ama şu sıralar kimseyle tanışmaya niyetim yok
Belki iyi gelirim sana ısrar kötü bişey biliyorum ama elimde degil valla o kadar seviyorum ki bana bir şans versen olmazmi
Günaydın
Diyeti yazarmısın bi bakıyım
Yazabileceğim bir şey değil çünkü kitapçık halinde. Tıp fakültesinden aldım. Her besin grubu için değişim listesi falan var.
Disiplin önemli
Haklısınız
Tanışabilir miyiz
Obezin tekini napıcaksın Allâh aşkına
Herkesin güzellik kriteri başka
Hem sen beni beğenmicen belki bide o var
Kusuruma bakma ben şu sıralar uygun değilim psikolojik olarak. Kendime bile katlanamıyorum.
Tm hazır olduğunda burdayım haberin olsun
Anlayışınız için teşekkür ederim
😌😌😌
Yapma şu diyetii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?