Diyet yapmak istiyorum, sağlıklı beslenmek istiyorum ama olmuyor. Ne yapmam gerek?

Maydanoz, marul, karnabahar roka pırasa vb otları sevmiyorum. Sadece ıspanak seviyorum (o da yoğurtlu) bunlarla ilgili şeyleri bir iki lokmadan fazla yiyemiyorum. Eti çok seviyorum. Pilav vb de öyle. Ama pilav falan zararlı. Çok protein almak da zararlı. Ota nasıl alışacağım ya da alışmak zorunda mıyım?
Diyet yapmak istiyorum, sağlıklı beslenmek istiyorum ama olmuyor. Ne yapmam gerek?
Cevapla