Hiçbir şey yapmak istemiyorum, ani isteksizlik ve kilo alma depresyon belirtisi mi?

Son dönemlerde içimde aşırı bir isteksizlik var. Kuryelik yapıyorum, ilk başlarda çok mutluydum, ümitliydim, güzel güzel çalışırdım, kendime araba almak istiyordum, birikimim de olmuştu ve çok kiloluydum. Kilolarımdan
kurtuldum, hayatımda en çok istediğim şeylerden birisini başarmıştım. Şimdi ise hiçbir şey istemiyorum, sürekli abur cubur yemek yeme isteği var, kendime hakim olamıyorum, verdiğim kiloları alıyorum yavaş yavaş ve işten de sıkıldım, arkamda kimsem yok. Bu isteksizlik neden oldu bilmiyorum.
Hiçbir şey yapmak istemiyorum, ani isteksizlik ve kilo alma depresyon belirtisi mi?
Cevapla