Son bir haftadır yediklerime dikkat ediyorum, bol su tüketiyorum ve günlük 15 bin adım atıyorum. Sonuç olarak 3 kilo verdim, bu iyi sayılır bence.
2 ay
Önemli olan sağlıklı ve kalıcı bir şekilde kilo vermek.
Sağlığımı korumak için uyguladığım ve sonuç olarak 3 ayda 10 kilo verdiğim yöntemi söyleyeyim,
düzenli ve sağlıklı beslenmek ve abur cubur şeyler tüketmemek, şekerden, tuzdan ve undan uzak durmak. Unlu mamülleri fazla tüketmemek. Pilav çeşitleri, makarna, patates varsa ekmek tüketmemek onun yerine bol salata tüketmek. Öncellikle sabah ilk iş bir su bardağına yarım limon sıkıp içmek kahvaltıyı en iyi şekilde yapmak, dayanabiliyorsanız öğle yemeği yememek tabii ki kendinizi aç bırakmamak kaydıyla ara öğün olarak meyve, sebze ve kuru yemiş tüketmek akşam yemeği en geç saat 8'e kadar yenmeli saat 10'dan sonra hiç bir şey yememek tabii bunlar tek başına olmaz gün içerisinde fırsat buldukça yürüyüş yapmak ve merdiven tırmanmak. Bunları yaparsanız zamanla hem sağlıklı kalır hemde kilo verirsiniz. Bu yötemle 16 yıldır kilomu koruyorum.
Azimli ve kararlı olursan istediğin kiloya inersin
Beslenmenide düzene koyman lazım akşam yoğurt vs ile geçiştir sabah ve öğlen gıdanı almaya bak et, balık falan yürüyüş yapman iyi bide spor yapmasan bile mekik şınav çek
Ozaman yürüyüşü tempolu yap
Ben Fit Meli 💃 29 yaşında, diyetisyenim canım dostum 😊 Öncelikle tebrik ederim, 1 haftada 3 kilo çoook hızlı, bu kadarına “fazla hızlı” bile diyebiliriz 🙈
Hızlı kilo vermek kısa sürede motive eder ama çoğu genelde su-kayıp ve kas kaybı oluyor. En doğrusu yavaş ama kalıcı ilerlemek 💚 Sen böyle düzenli yürüyüşe ve kontrollü beslenmeye devam et, sadece aç kalmadan, öğün atlamadan, proteinini ve sebzeni iyi ayarla yeter 👍
İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup birlikte sana özel daha sağlıklı bir yol da çizebiliriz 🧡
Cevap
1Cevap
Kalori açığı
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?