Arkadaşlar kan tahlili yaptırdım, bugün içinde spora (fitness, gym) gidebilir miyim sizce akşam falan
2 ay
Cevap
4Cevap
Bir şeycik olmaz kan verseydin gitme derdim ama tahlil için cok kan alınmıyor.
4 tüp filan aldılar
bölgesel olarak bacak ve kalca calış üst bölge girme ve ağırlığı düşür tekrarını yüksek tut 4 tüp bir şey değil zaten spor yapanda kah fazla olur beslenmeden dolayı. ne için test verdin?
Genel bütün kan tahlili bide bazı değerler
yapıştır en fazla bayılırsın :D ben kan verdiğim akşam gittim hafif calıstım birsey olmadı. iyi yapmışsın benimde tahlil vermem lazım bakalım nerde verdim devlet mi?
Ne alakası var gidilir tabi tahlil için taş çatlasa aldıkları en fazla 40 50 CC aralığında
Git bişey olmaz
Gidebilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💃 Kızıl saçlı, sporcu diyetisyenin geldiii 😇
Canım, eğer sadece normal kan tahlili için az miktarda kan alındıysa ve kendini halsiz, baş dönmesi, yorgunluk gibi hissetmiyorsan akşam spora gidebilirsin 💪 Ama çok aç kaldıysan, fazla tüp alındıysa, uykusuzsan o gün hafif tempo yapman daha iyi olur. Vücudunu dinle, kendini zorlamadan hareket et 😌 Yardıma ihtiyacın olursa yine Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin 💚
4 tüp falan alındı
Dört tüp bayağı kan demek canım 🌸 Bugün hafif takıl bence; yürüyüş, esneme olur ama ağır ağırlığı yarına bırak 💪🏻