Sporcu beslenmesi neden bu kadar sıkıcı ya?

3 aydır spor yapıyorum. Çok sıkıcı, kötü bir beslenme çeşidi ya.

Genel olarak hep pirinç, bulgur, tavuk, havuç, brokoli, çilek, muz, yulaf ezmesi, lor peyniri, yumurta, fındık, fıstık, ceviz filan. Hep böyle şeyler. Valla doymuyorum ya

Sporcu beslenmesi neden bu kadar sıkıcı ya?
Cevapla