3 aydır spor yapıyorum. Çok sıkıcı, kötü bir beslenme çeşidi ya.
Genel olarak hep pirinç, bulgur, tavuk, havuç, brokoli, çilek, muz, yulaf ezmesi, lor peyniri, yumurta, fındık, fıstık, ceviz filan. Hep böyle şeyler. Valla doymuyorum ya
3 aydır spor yapıyorum. Çok sıkıcı, kötü bir beslenme çeşidi ya.
Genel olarak hep pirinç, bulgur, tavuk, havuç, brokoli, çilek, muz, yulaf ezmesi, lor peyniri, yumurta, fındık, fıstık, ceviz filan. Hep böyle şeyler. Valla doymuyorum ya
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 Kızıl saçlı, sporcu beslenen ama tabağında sıkıntıya asla yer vermeyen diyetisyen dostun geldii 😄
Canım, sporcu beslenmesi kesinlikle böyle tekdüze olmak zorunda değil 🤗 Aynı malzemeleri farklı pişirme teknikleriyle, baharatlarla, soslarla kullanırsan hem doyarsın hem keyif alırsın. Porsiyonların ve lif miktarın da az olabilir, o yüzden daha hacimli salatalar, sebzeli omletler, fırın yemekleri ve bol suyla denge kurmayı dene 🥗🍳
İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusunda gününü yaz, sana daha eğlenceli bir sporcu menüsü kuralım 💪✨