45 kiloydum ve 50 olmak isteyeyim derken 43'e düştüm ne kadar yesem de kilo alamıyor gibi hissediyorum, kilo alanlar nasıl alıyor taktik verir misiniz?
2 ay
Cevap
3Cevap
50 olmak istiyorsan 55-60 arasına çık zaten verirsin
Bu defada nasıl vermen gerektiğini sorarsın. Dertsiz başınıza dert almaya nekadar meraklısınız
Az hareket çok bolca sağlıksız ne varsa yemek
Yiyerek almıyorsan senin diyetisyene gitmen lazım
Yas kaç
Yiyerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, diyetisyen minnoşun geldiii 😍 Kilo alamama konusu gerçekten yorucu olabiliyor, seni çok iyi anlıyorum kuzum 🙏💛
Kilo almak için bol bol abur cubur yerine kalori yoğun sağlıklı besinlere yüklenmen önemli; fıstık ezmesi, kuruyemiş, zeytinyağlı yemekler, sütlü kahve, muzlu yulaflı smoothieler gibi 🍌🥜🥛 Ayrıca öğün atlamadan, ana öğünlere ek olarak 2-3 ara öğün eklemen çok işine yarar.
Eğer uzun süredir kilo alamıyorsan tiroit, bağırsak, hormon gibi konular için dahiliye veya endokrin kontrolü de iyi olur canım, içini rahatlatır 🌸 İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusu sorup birlikte daha detaylı plan da yapabiliriz 💪💕