Powerlifting yapmama rağmen güreşte veya farklı açılarda neden bu kadar güçsüz hissediyorum?

Elbette kas olunca güç de oluyor ama bazen artık sinir sistemi mi toparlanmıyor neyse güç gidiyor, yorgunluk çöküyor gibi, tabii psikolojik diğer etkiler de olabilir ama altını çizeyim Powerlifting yapıyorum ama bir arkadaş ile güreşeyim derken tabii benden daha kilolu, genellikle bastırıyor ve bir şeyler yapıyorum ama ne bileyim arada da güç gidiyor gibi oluyor, tabii bende biraz anksiyete ve hafif toparlanma eksikliği olabilir, kaldı ki niye böyle oluyor ben de pek çözemedim Powerlifterlar çok güçlü olur iter, çeker, kaldırır ama her açıya alışkın değil, o da olabilir bilemiyorum artık adam gram spor yapmıyor ama yeniyor ya da zorluyor? 🤔
Powerlifting yapmama rağmen güreşte veya farklı açılarda neden bu kadar güçsüz hissediyorum?
Cevapla