Neden spor yaparken kendimi güçsüz hissediyorum?

vücut geliştirmede 5 ayım geçti ve son 1 aylık programım bana çok ağır geliyor gibi, her neyse bu aralar spor salonunda kendimi güçsüz hissediyorum. Acaba overtraining mi oldum ya da başka bir sorun mu var?
Neden spor yaparken kendimi güçsüz hissediyorum?
Cevapla