Hızla kilo verip 56 kiloya düştüm ama hala şişman hissediyorum, bu suçluluk ve yeme krizleriyle nasıl başa çıkarım?

Geçmişte 110 kilolara kadar çıktım şu an 56 kiloyum ama artık o kadar kilo vermeme rağmen kendimi eskisi gibi hissediyorum çok zorbalık gördüm zamanında bilerek veya isteyerek aldığım bir kilo değildi sağlıksız bir şekilde verdim hâlâ vermek istiyorum ailem artık yeter deyip duruyor ama bana yetmiyor bir lokma yiyince bile suçluluk hissediyorum bazen deli gibi yiyorum oturup ağlıyorum sonra kalkıp deli gibi spor yapıyorum bu durum beni çok yıpratıyor ama kimselere bunu açık açık diyemiyorum
Hızla kilo verip 56 kiloya düştüm ama hala şişman hissediyorum, bu suçluluk ve yeme krizleriyle nasıl başa çıkarım?
Cevapla