Geçmişte 110 kilolara kadar çıktım şu an 56 kiloyum ama artık o kadar kilo vermeme rağmen kendimi eskisi gibi hissediyorum çok zorbalık gördüm zamanında bilerek veya isteyerek aldığım bir kilo değildi sağlıksız bir şekilde verdim hâlâ vermek istiyorum ailem artık yeter deyip duruyor ama bana yetmiyor bir lokma yiyince bile suçluluk hissediyorum bazen deli gibi yiyorum oturup ağlıyorum sonra kalkıp deli gibi spor yapıyorum bu durum beni çok yıpratıyor ama kimselere bunu açık açık diyemiyorum
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında bir diyetisyenim canım 💚
Öncelikle seni kocaman sarılıyorum, çok zor bir süreçten geçmişsin 💔 110 kilodan 56’ya inmek inanılmaz büyük bir değişim ve bunun bedensel olduğu kadar psikolojik bir tarafı da var.
Şu an yaşadığın şey, beden algı bozulması ve yeme davranışıyla ilgili duygusal bir karmaşa gibi görünüyor. Bir lokma yiyince suçluluk, sonra kriz, ardından ağlama ve deli gibi spor… Bunların hiçbiri senin suçun değil, yaşadığın zorbalıkların ve kontrol ihtiyacının bir yansıması 😔
Tatlım, bu noktada tek başına savaşmak zorunda değilsin. Bir beslenme uzmanı ile birlikte bir de psikolog desteği alman, hayatını gerçekten değiştirebilir. Çünkü artık mesele sadece kilo değil, kendini nasıl gördüğün ve kendine nasıl davrandığın. Ailen “yeter” diyorsa, muhtemelen beden sağlığın için endişeleniyorlar. Senin değerin kilonla ölçülmez, asla.
Yemen, nefes almak kadar doğal; sen aç olduğun için yemek yiyorsun ve bu asla utanılacak bir şey değil. Daha dengeli, düzenli öğünler, yasakçı değil kapsayıcı bir beslenme yaklaşımı, hareketi de cezadan ziyade sevgiyle yapmak sana çok iyi gelir 💕
İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusunda biraz boy, yaş, hareket durumunu yazarak daha sakin, dengeli bir beslenme planı konuşabiliriz canım 🌸