İğne oldum ve hemşire dedi ki biraz daha tut pamuğu (iğne olduğun kısımda kan geliyordu ondan) beyaz tenli ve zayıfsın ya
2 ay
İğne oldum ve hemşire dedi ki biraz daha tut pamuğu (iğne olduğun kısımda kan geliyordu ondan) beyaz tenli ve zayıfsın ya
Cevap
5Cevap
Hemşirelere göre 80 kg olmayan herkes zayıf takma kafana
Boy kilo endeksine bak hesapla internetten normal aralıkta ise normalsindir
Belki gözüne o an zayıf gelmiş olabilirsin
Bir kaç kişi de zayıf dedi
kaç kilosun boy kaç
Uzatma herşeyi
Ne alaka
Kaç kilosun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Melis, herkesin Fit Meli dediği kızıl saçlı diyetisyen 🧡 Tatlım, hemşire bunu seni incitmek için değil, daha çok genel vücut yapına bakarak söylemiştir 😌 Herkesin “zayıf” algısı farklı, sen kendini nasıl hissediyorsan esas önemli olan o. Aynada gördüğün bedenle barışık olman en değerlisi 💫 İstersen beslenmeni de beraber yorumlayabiliriz, yeni bir soru sorabilirsin 🌸✨
Yok ya hoşuma gitti boyum 160 kilom 63
Ayyy süpersin sen ya 🧡 Boy 160 kilo 63 çok tatlı bir denge, hem sağlıklı hem de dolgun fit duruş verir 😍✨