Biri zayıf olmama ragmen kilolusun dedi LUTFEN OKUYUN Bİ?

boy155 kilo 38. kilo takintim var. bacaklarim kalin kalcamda var baya. ama belim incecik boyle kemiklerim gozukuyo hatta. neyse biz arkadaslarla konusuyoz diyolar ki bana niye yemek yemiyon hic. bi arkadasim gelmis sey diyo hicbir sey yemiyorsun ama cok kilolusun sen diyo bana. boyle demesi beni tetikliyor gibi hissediyorum, aglamamak icin zor tuttum hatta kendimi. o arkadasim olacak sahista zayif duruyo ONUN TABIRIYLE CUBUK KRAKER KIBRIT. ama 42 kilo gelmis bana sisman diyo orspunun cocugu. kac kere ayni seyi dedi bana, diyorum ki ya genetik, fizigim boyle sikitimin cocugu anlamiyo bi bok. kilo yemek konusunu kafama ne kadar taktigimdan haberi yok sanirim. uzun sure yemek yemeyip bayilip hastaneye bile kaldirirdim. fizigimi ben secmedim ki bu benim sucum degil, genetik diyorum anlamiyo kit kafali. nasil duzeltcem su sktmn moralini?
Biri zayıf olmama ragmen kilolusun dedi LUTFEN OKUYUN Bİ?
Cevapla