Sevgilim bana "kadın dediğin zayıf olur" dedi ama ben zayıf değilim, beni beğenmiyor mu?

Çocukluğumdan beri hiçbir zaman zayıf biri olmadım. Kilo verirken çok daha fazla çaba sarf etmem lazım. Almam da çok kolay. Hastalığım var maalesef. Şu an aşırı kilom olmasa da kiloluyum (boy 170 kilo 75). Sevgilimle ciddi düşünüyoruz. Ben zayıflasam da eninde sonunda kilo alırım yani. Ama o zayıf olmayan kadını kadından saymıyor. Çok zayıflığı sevmiyorum zaten o da bana hoş gelmiyor. Ama bıktım artık kendimi değersiz hissediyorum zerre kadın gibi hissetmiyorum. Kendisi de Zargana gibi çok zayıf ama ben ona bir şey demiyorum
Sevgilim bana "kadın dediğin zayıf olur" dedi ama ben zayıf değilim, beni beğenmiyor mu?
Cevapla