Yıllarca çok çok zayıf olduğum için sevgilimin olmadığını düşündüm. siz ne düşünüyorsunuz?

ekşi duyuruyu çok okurum. bugün bir konuyla karşılaştım. hatun benim düşünceleri copy paste yapmış resmen.

sorun şu ki 23 yaşındayım ve yaşıma yakışmayan bir kilom var. zayıf diyince aklınıza güzel bir zayıflık geliyor muhtemelen. ama ben çok çok zayıfım. aslında vücudum çok düzgün, kilo alsam muhteşem olurdu ama olmuyor. yemekle aram yok. zayıflığa şöyle bir örnek gösterirsem
www.ukomik.com/.../zayif-kizlar-6.jpg

bu kadar zayıf değilim ama bu kızdan biraz daha az kemiklerim belirgin diyebilirim.
e hal böyle olunca erkeklerin beni beğenmediğini düşündüm hep. napsınlar ki kuru bir kızı diye. halbuki kendimi çirkin de bulmuyorum. bene gelen tüm iltifatler ama ile bağlanıp çok zayıfsın ile bitiyordu.
duyuruyu ve yorumları da okumak isteyen olursa burada
https://www.eksiduyuru.com/kategori/gonul 'aşırı zayıf kızların da seveni oluyormuş başlıklı'

siz ne düşünüyorsunuz
Yıllarca çok çok zayıf olduğum için sevgilimin olmadığını düşündüm. siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla