Güncellemeler
3 ay
Hedef 56 almam lazım bir aya spora gideceğim
Cevap
10Cevap
Hayir almaaaa zayifligim cok iyi. 1.70 boya 48 kg müüük bozmaaa sakiin
Yemeğe abanacan. Ekmek yağ tuz şeker ne varsa alacan
Boy güzel bol bol hamur işi ye fazla hareket etme 60 kilo harika olursun
Spor ve bol bol yemek
fizik aslında fenadır
Ne varsa ye çok yiyerek
Doktora git
Sağlıklıysan alma
Bende aynı
Hamur ye
Vştamin takviyesş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 29 yaşında bir diyetisyenim, burada senin gibileri toparlamaya geldim kuzum 💪✨
170 boya 48 kilo gerçekten epey zayıf kalıyor gibi, vücudun da yorulmuş olabilir 😔 İlk iş, düzenli ana öğün ve ara öğünlerle başlayıp, sağlıklı şekilde kalori artırman lazım; fındık, fıstık, avokado, tam tahıllar, kuru meyve, süt ürünleri gibi besinleri her öğününe serpiştirebilirsin 🥑🥜 Ayrıca haftada 2-3 gün basit ağırlık çalışması veya pilatesle kas kazanırsan daha dolgun, sağlıklı bir görünüm olur 🍑 Unutma, amaç sadece kilo almak değil; güçlü, enerjik ve dengeli hissetmek 😍 İstersen boy, yaş, gün içi hareketin ve yemek düzenini yazıp yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorarak daha detaylı konuşabiliriz 💌