Normalde de sürekli kilo kaybeden bir yapım var ama Ramazan'da normalden çok daha hızlı kilo kaybediyorum. Bunu çözmek için denemediğim yol kalmadı. Bakalım sizden farklı şeyler çıkacak mı?

Normalde de sürekli kilo kaybeden bir yapım var ama Ramazan'da normalden çok daha hızlı kilo kaybediyorum. Bunu çözmek için denemediğim yol kalmadı. Bakalım sizden farklı şeyler çıkacak mı?

Metabolizman hızlı olduğu için bu oluyor, ama bence zayıf kalmak daha iyi en azından kimse tarafından zorbalanmıyorsun kıskançlık yapmaya başlayanlar oluyor 😂 ben 15 kilo verdiğim de okula döndüğümde herkes şaşırdı
Benden beteri yoktur. Hastanelik bile oldum, anlıyorum. Az ye ama sürekli ye taktiğini uygula işe yarıyor.
Teşekkür ederim 🫶🏻, yani normal değilmiş sende ya. Bende en azı kilom sabit kalıyor en fazla 1 eksiliyor
Doktora gittin mi?
Ayy umarım sadece 2 3 rakamlarda inişler yükselişler olur 🥲 dikkat et kendine
🦋🫶🏻
Ben Melis, yani Fit Meli 💕 Diyetisyenim ve burada hayatı dengeleyerek beslenmeni desteklemek için varım canım.
Tatlım sen zaten kilo vermeye meyilliysen, uzun açlık saatleri metabolizmanı daha da zorlayıp kas kaybına yol açabilir. Sahuru atlamamak, iftarda yeterli protein, sağlıklı yağ ve kompleks karbonhidrat almak çok kritik 🌙✨ Küçük porsiyonları kalori ve besin değeri yüksek seçimlerle zenginleştirebilirsin. Bu durum aşırıysa mutlaka kan değerlerine de baktırmanı öneririm. İstersen beslenme düzenini birlikte konuşabiliriz, yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin 💛
Hem sahurda hem iftarda hem de ikisinin arasında almam gereken bütün makroları kat kat fazlası ile karşılıyorum. Çok ağır olmasa da hafif egzersizler yapıyorum. Kan değerlerimi de düzenli kontrol ettiriyorum ancak hiçbir problem yok. Tek problem ne yaparsam yapayım çöle atılan bir buz gibi eriyorum ajskaksd
Cevap
9Cevap
Demek ki senin metabolizman Ramazan ayına özel çift kat vardiyalı çalışıyor gadası
Allah'ım bana da nasip et nolur. Ben su içsem yarıyor jsjaan
Öyle deme yavruş Allah düşmanıma yaşatmasın günden güne eriyorum biticem yakında kalsjdkashd
O da doğru ama benim metabolizma fazla tembel 😅
Tembeli bir şekilde çalışkan hale getirirsin de çalışkanı ne yaparsan yap tembelleştiremiyorsun be kalsdjkasdhj
Aktif bir hayatın vardır, ondan balım. Sürekli hareket halinde olunca metabolizma çıldırıyor hshs
Günde minimum 15 saat çalışıyordum çok şükür istifa ettim artık cafe'mde yiyip içip yatıyorum ama yine de devam ediyo erime. Buz Devri bitiyoooor askldj
Hey maşallah, zamanla düzelir heralde. Bünye bi alışsın 😅
İnşallah ya eriyerek ölmek istemiyorum jaskhdjasd
Show habere çıkarım yeminle ''iki kez kanser atlattı kurşunlandı düşük yaptı kalp krizi geçirdi ölmedi ama erimeyi durduramayınca gömülecek bir cenazesi bile kalmadı, işte Masal'ın acı dolu hayatı'' jkashdasjkdhjaskd
Neler neler yaşamışsın, bunlar seni eminim güçlendirmiştir. Sen buna da çözüm bulursun 🧚🏻♀️
Bulazaaaz bi yolunu elbet bulazaaz kasdlasjd
🤭🫶🏻
gün içinde fazla aktif bir yaşantın vardır fazla kalori harcıyor
Benim midemden ameliyatlı olduğum için yeterince beslenmediğimden kilo veriyorum
Sanırım bunu engellrmek zor
Benden biraz vereyim onu da erit olmazsa
Aksine bende alıyorum 😃
Bende tam tersi alıyorum ya 🙄🙄
oruçtandır
Ah canım herkes bermek için debelenir sen
iyi degil mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?