Annemin ölümünden sonra yaşadığım kilo artışı normal mi, diyetisyen ne önerir?

Merhaba annem öldüğünde kaybettiğimde psikolojim berbat durumda kendimi hiç iyi hissetmiyorum gittikçe kilo alıyorum fiziğini her şeyimi kaybettim annemi de kilo aldım 65 den 85 oldum 1.71 boyum kendimi çok kötü hissediyorum kendim gibi hissetmiyorum 3 ay oldu? Verilir mi çok stres yapıyorum kafaya çok takıyorum diyetisyen var mı aranız da bana program hazırlayabilecek çok ihtiyacım var
Annemin ölümünden sonra yaşadığım kilo artışı normal mi, diyetisyen ne önerir?
Cevapla