Genetik olarak çok zayıfım, kilo alamıyorum; hep böyle mi kalacağım, ne yapmalıyım?

Ben doğuştan zayıfım genetik olsa gerek abim de benim gibi zaman zaman çok yiyince kilo alabiliyorum fakat sonrasında kendi kendime veriyorum illa ki şu an 42 kilo civarındayım hayatımda bi kere 46 kiloya çıkmışımdır o da belki hiç fazladan yağ yok vücudumda hatta dokununca kaburga kemiklerim bile belli oluyor bu genetik midir hayatım boyunca hep böyle mi olcak ben çok rahatsız değilim sadece biraz alsam fena olmaz boyumda kısa 1.55

Genetik olarak çok zayıfım, kilo alamıyorum; hep böyle mi kalacağım, ne yapmalıyım?
Cevapla