1.5 yılda 57 kilodan 39 kiloya düştüm, bu kadar kas ve kilo kaybı normal mi?

1 buçuk yıldir iştahsızlıktan dolayı doğru düzgün yemek yiyemiyorum ve bu yüzden kilo kaybı yaşadım ama aynı zamanda bol miktarda su içiyorum acaba zayıflığın sebebi bu olabilir mi kas kaybım çok oldu 57 ustundeydim 39 oldum bu normal mi geçen sene iki kes kan verdim B12 d vitamini eksikliği ve kansızlık vardı sadece d vitamini kullandim kötü hastalıktan korktum ama bişey çıkmadı

1.5 yılda 57 kilodan 39 kiloya düştüm, bu kadar kas ve kilo kaybı normal mi?
Cevapla