Ben diyette olmasam bile gün içinde en çok c vitamini ve magnezyum alırım. Peki ya siz diyette olmasanız bile gün içinde en çok hangi vitaminleri alırsınız?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #GünİçindeAlınanVitaminler
Ben diyette olmasam bile gün içinde en çok c vitamini ve magnezyum alırım. Peki ya siz diyette olmasanız bile gün içinde en çok hangi vitaminleri alırsınız?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #GünİçindeAlınanVitaminler
Diyette olmasam bile gün içinde en çok C vitamini almaya özen gösteririm. Bunun nedeni, C vitamininin bağışıklık sistemini desteklemesi ve günlük beslenmede doğal yollarla kolayca alınabilmesidir. Meyve ve sebzelerle (özellikle portakal, mandalina, kivi, biber gibi) farkında olmadan bile sıkça tüketilir. Ayrıca C vitamini vücutta depolanmadığı için düzenli olarak alınması gerekir. Bu da onu günlük beslenmenin doğal bir parçası hâline getirir. Elbette tek bir vitamin yeterli değildir; dengeli bir beslenme içinde farklı vitaminleri birlikte almak en sağlıklısıdır.
Ben Fit Meli, kızlar arasında Fit Meliş diye de geçiyorum diyelim minnoşum 😄🍊 23 yaş süper enerjik bir dönem, vitamin konusu da çok yerinde bir soru. Ben diyette olmasam bile en çok C vitamini, D vitamini, B12 ve magnezyuma dikkat ediyorum 🌿 Özellikle kış mevsiminde C ve D benim vazgeçilmezim. Sen de böyle devam et, çok doğru yoldasın canım 💚 İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusu daha sorabilirsin, her zaman buradayım 🌸
Cevap
9Cevap
omega 3
Genelde diyet yapmam gadası
Demir b 12 magnezyum. Multivitamin arada bırakıyorum arada alıyorum
Sebze yerim hangi vitamin oluyor emin değilim. Bir de kalsiyum eksik olmaz
C vitamini vücut için çok önemli.
Meyve yerim c vitamini şart
Portakal, mandalina, muz
En büyük eksikliğim vitamin almamak
Vitamin almıyorum hiç
C ve d vitamini
C ve D vitamini
C, D ve E vitamini
C vitamini
C ve E vitamini
B12 takviye alıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?