105 kiloyum, zayıflamam gerekiyor mu?

Ben 105 kiloyum ve erkek arkadasım zayıflamamı istemiyor beni böyle kabul ediyor. annem 105 kilo iyi olduğunu söylüyor çünkü benden daha şişman kızlarda var. 105 kilo gerçekten fazla değil mi? Yani zayıflamak zorunda değil miym? 1,70 boyundayim. Sizden bir fikir istiyorum

105 kiloyum, zayıflamam gerekiyor mu?
Cevapla