Fiziksel Olarak Çok Zayıfım Kimseye bir şey Yapamıyorum?

Merhaba arkadaşlar.

Uzun zamandır birçok platforma yazdım bire buraya yazıyorum çünkü içimi dökmek istiyorum.

Ben küçüklükten itibaren fiziksel ve psikolojik eziyet gören biriyim. Doktora gittiğimizde kas gelişim geriliği olduğunu söyledi bu yüzden fiziksel olarak hem zayıfım boyum falanda kısa 1.62 yim.

Hayatım boyunca hep ensesine vur lokmasını al biri oldum. Mesela lisede Bana bulaştıklarını sinirlenince sanki bişey yapabilicen falan diyorlardı hep dalga geçiyorlardı ya da ezilmemek için onların ayak işini yapıoyrdum.

Ailem deseniz kimse tarafından kaale alınmayan o gariban aileler vardır ya onlardan işte.

Hatta bana hep şuna bak garibanın çocuğuda gariban derlerdi okulda.

Haliyle hocalarda bir şey yapmıyordu çünkü bana zorbalık yapan kişilerle ahbaplık yapıyorlardı. Çünkü bu kişiler güçlüydü. Arkası sağlamdı.

Hangi işe girsem kovuldum bunda kas geriliğinin etkisi büyük çünkü bu hastalık sadece sizi zayıflatmıyor aynı zamanda zeka olarakta geri kalıyorsunuz.

Mesela garsonluk yaparken beni beğenmeyip kovdular hep.

Üniversite sınavındada başarı elde edemedim.

Hayattan bir beklentim yok ailem köye dönelim orada küçük bir ev yapar tarım yapar geçiniriz burada bize hayat yok diyor.

Bende uzun zamandır intiharı düşünüyorum ailemlede konuştuım onlarda çaresiz tabii.

Beni anladılar ve bana iyi bir hayat yaşatamadıkları için özür diliyorlar.

Neyse öyle işte...

Güncellemeler
8 ay
Bu arada eklemeyi unutmuşum. Bu kas gelişim geriliği benim spor yapmama engel oluyor çünkü vücudum bu yükü kaldıramıyor. Yani kas yapmak için spor yapsam dahi sakatlanıyorum ki daha önce sakatlık geçirdim ve uzun süre hareket edemedim bile.

Fiziksel Olarak Çok Zayıfım Kimseye bir şey Yapamıyorum?
Cevapla