Hayatımdan kimseyi çıkartamıyorum bu beni zayıf biri mi yapar? Nasıl daha güçlü olabilirim?

Bana ne yaparsa yapsın bir süre sonra herkesi affediyorum. Ama bir şekilde insanları hep affediyorum ve bu durum kullanılıyor gibi hissediyorum. Çevremdeki insanlar x nasıl olsa affeder diyip davranışlarında kaba ve kırıcı oluyorlar bana karşı.

İnternette biraz araştırma yaptım benzer durumu yaşayan kişiler hep muhtaç olduklarından bahsetmiş. Benimki öyle de değil. İşim, evim gelirim var kimseye muhtaç ya da bağımlı da değilim. Birine kızgın olsam bile hemen affetme huyumdan nasıl vazgeçerim?

Bu durumdan gerçekten çok rahatsızım ama bir çözüm bulamıyorum. Fikirlerinizi bekliyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Günceeeelll
Hayatımdan kimseyi çıkartamıyorum bu beni zayıf biri mi yapar? Nasıl daha güçlü olabilirim?
Cevapla