Pazar günü izne geldim 3-4 gün oluyor bugün tartıldım 2 kg almışım :( çok moralim bozuldu?

Bu durumda ne yapmam lazım aşırı moralim bozuldu tartıda almış çıkınca
Pazar günü izne geldim 3-4 gün oluyor bugün tartıldım 2 kg almışım :( çok moralim bozuldu?
Cevapla