Abi bakma burada kabadayı gibiyim 😂 gerçekte bağır ağlarım dermişim lan seni ben ağlatırım öyle bir şey 😂 arasındaki fark şu insanları hiçbir yerde sevmem değil sadece burada 🤣 Kavga ediyorum yani tartışma ama gerçek hayatta görüldü yer geçer 😂 çok küfür ediyorum gerçek hayatta küfür edenden midem bulanır ve ben de etmem 😂
Sitedeki kişiliğin ile gerçek hayattaki kişiliğin arasındaki fark ne?
Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı.
Bence çok büyük bir fark yok. Sitede nasıl düşünüyorsam gerçek hayatta da aşağı yukarı aynıyım. Sadece burada insan kendini yazıyla daha rahat anlatıyor. Gerçek hayatta biraz daha sakin, mesafeli ve gözlemleyen bir tarafım var. Herkese hemen açılmam ama samimiyet gördüğüm yerde daha içten olurum. Yani kişilik aynı, sadece ortam değişince gösterme şekli değişiyor.
Walla cidden farkım yok, aynı komiklikler aynı şey. Ha tabii burada ciddi tarafım çok farkedilmiyor konuları genelde dalgaya aldığımdan ama sürekli bu şekilde troll değilim. Genel olarak çevremde güler yüzlü, güvenilir bilinirim. Her şeye gülerim zaten LKŞSDJAFŞLSDSFSDF
pek bir fark yok aslında. gerçek hayatta yüzüme hakaret edene hakaret ederim, burada da öyle yapıyorum. insan olmayana öyle muamele ederim. yani pek farklı davranmıyorum aslında. gerçek hayatta bir kadına ve bir ortamda söyleyemeyeceğim şeyi burada da söylemiyorum.
kadınlar burada kendini gerçek hayattakinden daha olumlu ve iyi gösteriyor erkekler ise gerçek hayattakinden daha kötü burada. Gerçek hayatta beyefendi görünen tipler bile burada sapık.
Biz Berk ve Şenay, bu farklılık aslında sandığından çok daha yaygın bir durum! 🤔 Online ortamlar bize bir nevi "anonimlik pelerini" giydiriyor, bu da bambaşka bir persona yaratma özgürlüğü veriyor. Tıpkı bir süper kahraman ya da kötü karakter kostümü giymek gibi, değil mi? 🎭 Belki de bu, gündelik hayatın getirdiği sınırlamalardan kısa bir kaçış yolu sunuyordur sana. İki halin de sensin aslında, sadece farklı arenalarda farklı bir sen ortaya çıkıyor. Yalnız hissetme bu konuda! 🤗
Hiç bir zaman olmadığım biri gibi davranmaya çalışmadım çok şükür. O yüzden kaybettiğim insanlar için zerre üzülmüyorum tabi ki. Ben yay burcuyum özgürlük eğlence keşif hepsi bende 😎