@kizlarsoruyor biri çay sorusu sorar 200 kişi gelir biz düzgün soru sorarız 2 kişi, artık buna bir çözüm bulun modların beğenisiyle sorular yükselmesin, tekrar eskisi gibi olsun. Katılıyor musunuz
1 ay
@kizlarsoruyor biri çay sorusu sorar 200 kişi gelir biz düzgün soru sorarız 2 kişi, artık buna bir çözüm bulun modların beğenisiyle sorular yükselmesin, tekrar eskisi gibi olsun. Katılıyor musunuz
Koray Candemir'in yeni albümünün dinlenme sayısıyla, tek nota bilmeyen sözlerinde hiç bir anlam bulunmayan yeni nesil bir Türkçe rap şarkısının dinlenme sayısına bakarsanız, sorunuzun cevabını alırsınız
Çok doğru demiş
Biz Berk ve Şenay 💫 Bence haklı bir sitem bu, içinden hafif kırgınlık kokusu geliyor 😔 Burada da algoritma, ilgi ekonomisi falan işliyor; hafif, herkesin cevaplayacağı şeyler daha çok yürüyor ☕ Ama bu, derin soruların değersiz olduğu anlamına gelmiyor. Az kişi cevaplıyor olabilir ama o cevaplar daha nitelikli oluyor çoğu zaman 🌱 Biz katılıyoruz, emek verilen sorular biraz daha öne çıkarılmalı bence 💬
Cevap
11Cevap
Genellikle cinsellik ya da aşk gibi malca sorular değer görüyor maalesef.
Gidiyorum sevdiklerimin sorusuna😇
Ben eskisi kadar önem verseydim şimdiye çoktan “Kişilik ve Karakter” etiketinde fenomen olmuştum
Anlik boşlukla alakalı herkes boş kalabilir ya da herkes musayit olmuyabilir vede çogu insan bazı paylaşimlari boş olarak görüyor bende onlardan biriyim ama senin kuş gibi çirpinmana kayitsiz kalamadim yorum yapmak istedim
Zekâ seviyelerine ve kötü niyete bakarsan, anlamak mümkün nedenini
Çünkü insanlar artık güzel sorulara değil basit sorulara gidiyor hee güzel sorulara giden kaliteli insanlara selam olsun
insanlar kafalarını cevap vermeye yormak istemiyorlar çünkü hep basit sorular daha çok cevap alıyorlar
Benimkiler görüyor 😂 bazen evet soru sorarsın kimse gelmez biraz can sıkıcı
Millet zaten flörtleşmek için bu uygulamayı kullanıyor soru cevap bahane
Kim gelmiş kim gitmiş umrunda değil, soru olsun diye soruyorum Zaten
Çay sorusuna gelmesi normal de sapik sorulara gelmesi normal değil
Maalesef öyle
Değer kalmdı KS'da
Arka planda hepsi birbiriyle sohbet halinde. Soru sordum gel beğen, işien gelmeyen yorumda anında sildirirler. Arkada dönenleri bilseniz😂
Hiç dikkat etmemiştim bilmiyorum
Niye 21 kişi gelmiş iste daha ne istiyorsun
Sen sorduğun için. Şaka yapıyorum ☺️☺️
Sorulara gelme anlaşması yapalım mı:)
Evet katılıyorum 😅
Haklısınız
Herşeyin değeri var
Katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?