İnşallah
Allah başka dert vermesin
Elimde maalesef para kalmadığı için kredi kartımın tamamını ödemeyeceğim, ağustosta full kapatacağım, faiz dışında bir şey olur mu?
Cevap
11Cevap
Asgari tutarı ödüyorsan borcun hiç bitmez, sadece bir sonraki aya devredersin gibi düşün. Faiz işler yani senin de dediğin gibi.
Ama bankanın en sevdiği müşterilerden biri olursun korkma yani bir şey olmaz. Borcunu tamamen kapatanları değil asgarisini ödeyenleri sever bankalar.
Kredi kartı başa bela * zor durumda kurtarıcı oluyor 🥹
Kartlar insanları batırıyor hesapsız para harcatiyor
Evet
4 -5 ay hiç kullanmamıştım
Az kulnmaya bak
Asgari tutarı öditorsan faiz harici başka bir şey olmaz
Asgari tutarın hepsini ödeyemiyorum, yarısını anca
Ağustos ta inşallah 🙏🏻 kapatmaya çalışacağım borcumu
Limitim 40 bin
Askeri tutarı ödüyorum ben son eskreden geleni ödeyemeyeceğim
Cümle yanlış olmuş
Siz hiç nakit avans çekiyor musunuz?
Maaşım yetmediği için kredi kartı kullanmaya başladım ama inanın hiç iyi bir şey değil kontrolsüz harcamalar sağlıyor
Borçu da zamanında ödeyemediğin için strese giriyorsun
Türkiye de alım gücü çok düşük
Çoğu insan için “para yetmiyor” hissi va
Başıma bir şey gelmesin de yarı yarıya ödeyerek ben borçu Ağustos ta kapattım kredi kartını da limit düşüreceğim sadece başıma bir şey gelmesin yeter
Benim 1 tane var oda ziraat
Bir şey olmaz sadece kredi puanın etkilenir onu da yine alışveriş yaparak yükseltirsin.
Yarı öderseniz birsey olmaz bir an önce kapatmak lazım
Olur haciz gelebilir ciddiysen maddi konularda yardımcı olabilirim sana
Olmaz en fazla yapilanma opmadi haciz
hayır olmaz ama findeksin etkilenir
Olmaz safarinin üstünü öde
Olmaz rahat ol
Hayir olmaz
Bişy olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili Moldovyapapatya, yaşadığın bu durum hiç de kolay değil, anlıyorum seni. 😔 Kredi kartı borcunun tamamını ödeyemediğinde faiz dışında, kredi skorun olumsuz etkilenebilir ve ödemelerin düzensiz görünür. Bu durum gelecekteki kredi başvurularını zorlaştırabilir. Borcunu ağustosta kapatacak olman güzel bir adım ama bu süreçte minimum ödemeyi aksatmaman çok önemli. Unutma, finansal yolculuğunda attığın her adım sana deneyim kazandırır. 💪 Bütçeni planlamak ve bu tür durumları yönetmek için her zaman yanındayım. 💖