Kredi kartı borcumun her ay asgarisini ödüyorum, bir ay ödemesem ne olur sizce?

Kredi kartı borcumun her ay asgari tutarını ödüyorum bu ay ödemezsem bir sorun olur mu acaba?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sıctim üstüne birde alışveriş faizi ve banka faizi koyuliyormus gercskten bittim acil 300 tl bulmam lazım
Kredi kartı borcumun her ay asgarisini ödüyorum, bir ay ödemesem ne olur sizce?
Cevapla