Aylarca kredi kartımın, sadece asgari borcunu ödesem birşey olur mu? Bir sorun çıkar mı?

Limitim 1.200 , çok gelirim yok. kredi kartımın sadece asgari borcunu ödeyerek bir yıl idare etsem, bir sorun yaşar mıyım? Yoksa avukatlık falan olur muyum? ya da kartım kullanıma kapanır mı?
Aylarca kredi kartımın, sadece asgari borcunu ödesem birşey olur mu? Bir sorun çıkar mı?
Cevapla