Değersizleştirldiğiniz bir yerde siz olsanız senelerce kalırmıydınız?

Senelerdir çalışıyorum evin tüm yükü üstümde erke kardeşim 36 yaşında yıllardır çalışmıyor anneme sen yetiştirdin diyince babasının oğlu diyip susturuyor çalışmadığı gibi benim eve alıp bitince kullanmak üzere ayırdığım çay şeker yağ deterjan gibi şeyleri gizlice birilerine veriyor annem gündem bile yapmıyor ben olsam evden kovmuştu kendiside zaten alt katımızda maddi durumu iyi olan ama milletten istemeyi alışkanlık haline getiren komşumuza ne için gelirse doldurup veriyor verme dediğimde beni evli kardeşlerime şikayet ediyor kızım zorlukla kazanıyor getirdiğini Çar çürü etmiyim demiyor evli çocuklu kızkardeşim hersene gelip aylarca kalıyor çocuğu evde kırılmadık eşya bırakmıyor anası sinirli bir şekilde pencere ve kapı örtüp kırıyor tamirciyide parasını verip ben getiriyorum annem sessiz kalıyor ev yaşanacak gibi değil harabe senelerce çıkalım dedik oğlunun alıştığı yer diye gittiğimiz yerde kirayı oğlu ödemiyor diye sorun yapar canını sıkarız diye çıkmadı sobalı soba kurmuyoruz ekektrik yakıyoruz ayda 4 bin faturası var tüpü değişiyorum 5 bin iki büyük tüp

oğluyla anasının brnim kullanmadığım interneti onunda şifresini akrabalarına verdi izin vermedim diye kıyamet koptu evde o zamanlar diğer kız kardeşlerim evdeydi hepsi bir bir defolup gittiler zaten ben uğraşıyorum şimdi dinlenemiyorum yatamıyorum soğuk duş alamıyorum salondan başka dinlenecek yer yok annem sürekli dedikodu yapıp dinlememi bekliyor kafam şişiyor çünkü beni ilgilendirmiyor işten gelip yemek yapıyor temizlik yapıyorum çünkü annem aşırı pis ve tembel tüm gün elde telefon oturuyor erkek kardeşim evde ayakkabılarıyla gezip botlarını halıda boyuyor annem umursamıyor ev aşırı istif yeri olmuş durumda annem hiç birşeyi attırmıyor kapı arkalarına kadar dolu kapılar açılmıyor yanlamasına geçiyorum aşırı bir koku var nefes alamıyorum alerji hastasıyım gece nefesim tıkanıyor uyku düzenim bozulmuş durumda ayrı eve çıkıp kendimi kurtarmam elzem oldu dayanamıyorum intiharı düşünüyorum artık o derece o evden ya ölü ya diri çıkmsm lazım lütfen bana yardım edin

Değersizleştirldiğiniz bir yerde siz olsanız senelerce kalırmıydınız?
Cevapla