Arkadaşlar hayatınız boyunca bir daha aynı ortamda bulunmayacağınız yüzyüze gelme ihtimalinizin olmadığı birine çok büyük rezil olmuş olsaydınız umursar mıydınız?
Bir daha yanyana gelmiceğim için umursamam
Umursarım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bir daha görüşsek bile umursamam rezil göreceli
Olay şu benim instagram hesabımda 27 tane fotoğrafım var bunlardan iki tanesi bana çok benzeyen başka bir kıza ait bende bana çok benziyor diye kendi hesabımda paylaştım eski sevgilimin bir arkadaşı bu fotoğrafını paylaştığım kızın hesabına bir şekilde denk geliyor ve bana yolladı işte sen neden sana ait olmayan bu fotoyu paylaştın resilmisin falan diye bende hiç cevap vermedim mesajlarını açıp okumadım 1 gün sonra engelledim umrumda değil çünkü bu insanlarla bir daha aynı ortamda bulunma ihtimalim yüzde sıfır yani anca bu konuyu kendi aralarında birkaç gün konuşur sonra onlarda unutur biter gider sosyal medya hesabı benim istediğim gibi kullanırım onlarda yememiş içmemiş ben napıyorum onu takip ediyorlar herhalde
Rezilsem rezilim deyip geç zaten bence öyle bi durumda yok kardeşim çalışmaları diyelim buna
Aman hiç cevap vermeden engelledim annemede anlattım bu olayı annemde işleri güçleri yok sen ne yapıyorsun onu mu takip ediyorlarmış dedi hatta şimdi git inadına o kızın hesabından bir resim daha bul onuda kendi hesabında paylaş dedi ahahah 😂
Mantıklı bi yol annene helal olsun, akıllı kadın
Aynen öyle annem bu hayattaki en büyük şansım her zaman her konuda yanımda olur ve asla başkalarına göre hayat yaşamamı istemez bunda ne rezilliği varmış dedi sağını solunumu açmışsın dedi ya da hesabındaki fotoların hepsi başkasına mı aitmiş dedi alt tarafı iki tane foto paylaşmışsın ayrıca istediğinide paylaşırsın kimseyi ilgilendirmez dedi şimdi git o hesaptan bir foto daha al onlara inat yine paylaş ve onları asla umursamadığını göster dedi iyi ki annem var valla
Selam söyle teyzeme :)
Aleykümselam söylerim.)
Nasilrezil oldun
😂😂 Ay sorma ya benim instagram hesabımda 27 tane fotoğrafım var bunlardan iki tanesi bana çok benzeyen başka bir kıza ait bende bana çok benziyor diye kendi hesabımda paylaştım eski sevgilimin bir arkadaşı bu fotoğrafını paylaştığım kızın hesabına bir şekilde denk geliyor ve bana yolladı işte sen neden sana ait olmayan bu fotoyu paylaştın resilmisin falan diye bende hiç cevap vermedim mesajlarını açıp okumadım 1 gün sonra engelledim umrumda değil çünkü bu insanlarla bir daha aynı ortamda bulunma ihtimalim yüzde sıfır yani anca bu konuyu kendi aralarında birkaç gün konuşur sonra onlarda unutur biter gider sosyal medya hesabı benim istediğim gibi kullanırım onlarda yememiş içmemiş ben napıyorum onu takip ediyorlar herhalde
Bisey olmaz ya takılma sen buna kaç yasindasin ki
26 yaşındayım yok hiç takılmadım eskis sevgilimden dolayı tanıdığım takip ettiğim kim varsa hepsini engelleyip çıkarttım hatta bu konuyu annemede anlattım annemde benimle aynı tepkiyi verdi işleri güçleri yok seni mi takip ediyorlar dedi hatta şimdi inadına o kızın hesabından bir foto daha bul onuda paylaş dedi ahahaha 😂
Kızın adı ne merak ettim kızı ya
Umursamam
Bende umursamam aynı ortamda değilim bir daha görme ihtimalım yok niye umursym ki anca birkaç gün kendi aralarında beni konuşur sonra onlarda unutur biter gider diye düşünürüm
Konuşmazlar bile anlık olursa olur
Olay şu benim instagram hesabımda 27 tane fotoğrafım var bunlardan iki tanesi bana çok benzeyen başka bir kıza ait bende bana çok benziyor diye kendi hesabımda paylaştım eski sevgilimin bir arkadaşı bu fotoğrafını paylaştığım kızın hesabına bir şekilde denk geliyor ve bana yolladı işte sen neden sana ait olmayan bu fotoyu paylaştın resilmisin falan diye bende hiç cevap vermedim mesajlarını açıp okumadım 1 gün sonra engelledim umrumda değil çünkü bu insanlarla bir daha aynı ortamda bulunma ihtimalim yüzde sıfır yani anca bu konuyu kendi aralarında birkaç gün konuşur sonra onlarda unutur biter gider sosyal medya hesabı benim istediğim gibi kullanırım onlarda yememiş içmemiş ben napıyorum onu takip ediyorlar herhalde