Şimdi uzun bir konu anlatacağım napmam lazım inanın bilmiyorum?

şimdi ben bir çocukla tanıştım hayatımda ilk defa birini çok seviyorum sevdim sevgili olduk sonra bana ailem yok ölmüş dedi ben de inandım kavga ederken ailesine küfür ettim sonra o da bu yüzden ayrıldı sevgiliyken olanları falan uzun uzun anlatmaya üşendim sonra ben buna her yerden ulaşmaya çalıştım haksızım diyerek en son dayanamadı 4 gün önce aradı konuştuk sevgilim var dedi kızı anlattı acıtasyon yaptı bende inandım sonra yine halledemedik barışamadık ki ben gelmesi için büyü bile yaptırdım tutmadı falan neyse sonra dün biz fake hesaptan ona yazdık ailesi varmış beni tek sevmiş bu ailesine beni göstermiş esmer açık ve kürdüm diye olmaz demişler arkamdan baya hakaret etmişler sonra bu o kızla tanışmış kız kapalı diye dedi herhalde ondan çok sevmişler ondan bahane bulup ayrılmış benden suçluyum diye düşündüm gönlünü almak için her şeyi yaptım herkese babama dahi rezil oldum zoruma gidiyor artık napabilirim sizce anlamışsınızdır umarım teşekkürler
Şimdi uzun bir konu anlatacağım napmam lazım inanın bilmiyorum?
Cevapla