Bu ülkede bosanirken neden aldatılmış kadın tüm delilleri mahkemeye versede hiç birsey olmuyor?

Çok kez okuduğum bir şey var. Misal kadın defalarca yakalamış mesajlar , ispatli olan şeyler var ortada. Adam bundan yinede siyiriyor. Mahkemede bile kadın evlilikte zararlı çıkıyor. Çocuk bakımı kalıyor toplum önünde erkeklerden sikistirilmaya maruz kalıyor. yani bunu gördüm okudum hep hani diyorlarya. Kadın hakları diye bu haklar kadınlara daha verilmiş değil bence. Göremedik var mı etrafinizda aldatan kocasını mahkemelerde süründürüp rezil edebilen. ben duymadım. O zamn diye evleniyoruz. Sadakat olmayacaksa bu s. ikik hayatı niye çekelim.

Bu ülkede bosanirken neden aldatılmış kadın tüm delilleri mahkemeye versede hiç birsey olmuyor?
Cevapla