Yargılamalarda kadınlar lehine adaletsizlik?

Bir erkek kadına şiddet uygularsa (ki tasvip etmiyorum acizlik bana göre) aylarca hapse atılıyor, her yerde linçleniyor ama bir kadın erkeğe şiddet uygularsa ifadesi alınıp salınıyor, insanlar da kim bilir erkek ne yaptı diyor.

Yargılamalarda kadınlar lehine adaletsizlik?
Cevapla